Feedback
I.D.: 37274224

Achiztionarea serviciilor de hranire a detinutilor, respectiv prepararea si servirea zilnica a trei mese in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale detinutilor, prevazute in Anexele 1-11 din Caietul de sarcini

Data publicarii
17.07.19 Exista 149.799 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55500000-5
Termenul limita pentru depunere:
26.07.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1006933.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sa asigure zilnic prepararea si servirea a trei mese, in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale detinutilor, prevazute in Anexele 1-11, incadrându-se in pretul total al ofertei,astfel: - masa de dimineata, va fi compusa din produse care se pot consuma nepreparate sau semipreparate (brânzeturi, preparate din carne, chiftele, pârjoale, rulade cu carne sau brânza, oua fierte, conserve, margarina, ...
Sa asigure zilnic prepararea si servirea a trei mese, in cantitatile si continutul caloric stabilit prin normele de hrana ale detinutilor, prevazute in Anexele 1-11, incadrându-se in pretul total al ofertei,astfel: - masa de dimineata, va fi compusa din produse care se pot consuma nepreparate sau semipreparate (brânzeturi, preparate din carne, chiftele, pârjoale, rulade cu carne sau brânza, oua fierte, conserve, margarina, marmelada etc. ) la care se adauga ceai ; - masa de prânz va fi compusa din 2 feluri de mâncare: - felul 1 - supe, ciorbe, borsuri; - felul 2 - mâncaruri scazute cu carne, fripturi cu garnituri,sarmale, etc. - masa de seara – hrana calda, sub forma de mâncaruri scazute; Repartitia alimentelor pe mese se va face tinându-se seama de urmatoarele cantitatile/portie/persoana: - felul 1 – 450g – 500g - felul 2 – 250g – 350g - gustari pentru bolnavii de diabet zaharat (Norma 18DZ – Anexa nr. 4) compuse din produse care se pot consuma nepreparate sau semipreparate (brânzeturi, preparate din carne, chiftele, pârjoale, rulade cu carne sau brânza, oua fierte, conserve, margarina, fructe etc. ). Prestatorul trebuie sa asigure, zilnic, prestarea serviciilor de hranire a detinutilor, conform ratiilor prevazute la normele de hrana 15, 17, 18, 18DZ, 20, 20DZ si suplimentele 12C1, 17A, 17B, 18D, 18E. Prestatorul trebuie sa asigure prepararea hranei din produse agroalimentare de calitate insotite, obligatoriu, de certificate de calitate si sanitar-veterinare, conform listei cu standardele de calitate pentru produsele agroalimentare (sau echivalenti), prevazute in normele de hrana (Anexa nr. 13 la Caietul de Sarcini). Prepararea hranei se va face de catre prestator la sediul acestuia cu respectarea legislatiei sanitar-veterinare in vigoare. Hrana preparata va fi livrata astfel incât sa fie pastrati indicii termici si de calitate si va fi transportata de prestator cu mijloacele sale la sediul beneficiarului. Servirea mesei se va executa de catre beneficiar, conform programului orar mentionat la punctul 3.32. Prestatorul trebuie sa asigure produsele necesare realizarii hranirii, spatiile, personalul, tehnica si materialele de resortul hranei, conform normelor in vigoare, in cantitatile, calitatea si in conditiile stabilite de contractant, incepând cu data intrarii in vigoare a contractului de servicii. Produsele aprovizionate vor fi insotite de documentele legale prevazute de legislatia in vigoare (facturi fiscale, avize de insotire a marfii, certificate sanitar-veterinare, declaratii de conformitate, certificate de calitate, etc.). De asemenea, produsele aprovizionate vor fi etichetate, inscriptionate si stampilate, dupa caz, potrivit legislatiei sanitar-veterinare in vigoare. Prestatorul trebuie sa asigure, in lipsa unor produse prevazute in Normele specificate, alte produse prin substituire conform Normei nr. 14 B (anexa nr. 13 la Caietul de Sarcini), dar numai in situatii temeinic justificate, cu aprobarea prealabila a beneficiarului, la echivalent caloric si valoric (fara a se depasi valoarea financiara a normei respective). Substituirile se vor consemna in scris pe documentele de distributie a alimentelor. Prestatorul trebuie sa constituie stocuri de siguranta, pentru 30 zile constând in alimente cu termen lung de conservare si materiale de resortul hranirii, la locul, in timpul, calitatea si in conditiile stabilite de Penitenciarul Spital Colibasi, pentru a preintâmpina intreruperea procesului de preparare si servire a hranei. Prestatorul trebuie sa asigure conditiile igienico-sanitare prevazute de actele normative in vigoare si de reglementarile interne ale Administratiei Nationale a Penitenciarelor pentru transportul, depozitarea si pastrarea produselor agroalimentare, pentru prepararea, distribuirea si servirea hranei. Sa respecte fluxul tehnologic de preparare si servirea hranei, stabilit de autoritatea contractanta. Prestatorul trebuie sa utilizeze in procesul de preparare si servire a hranei personal si dotari, cel putin asa cum este solicitat de autoritatea contractanta in Formularul 6 (pentru personal) si Formularul 5 (pentru dotari) Cu o notificare prealabila de cel putin 12 ore, in cazuri exceptionale 6 ore, din partea Penitenciarului, sa asigure hranirea unor efective suplimentare de detinuti. Prestatorul trebuie sa solicite zilnic, in scris, intre orele 14.00 - 15.00 efectivele pe categorii de detinuti carora urmeaza sa le asigure hranirea in ziua urmatoare. Prestatorul trebuie sa asigure hrana rece, conform Normei nr. 20 (Anexa nr. 5) si Normei nr. 20DZ (Anexa nr. 6). In acest sens va asigura permanent un stoc de pachete de hrana rece pentru deplasari neprevazute. Numarul de pachete se va calcula ca procent de 2% pentru Norma nr. 20 si 1% pentru Norma nr. 20DZ din efectivul mediu lunar al penitenciarului. Prestatorul trebuie sa intocmeasca „Planul meniu decadal” (3 variante pentru perioada de vara si 3 variante pentru perioada de iarna) in doua exemplare. „Planul meniu decadal” poate fi schimbat numai in situatii temeinic justificate, cu acordul directorului Penitenciarului Spital Mioveni. La intocmirea „Planului meniu decadal” se vor avea in vedere urmatoarele elemente: a) realizarea unui raport optim intre principiile alimentarii de baza; b) realizarea unor feluri de mâncare cu gust apetisant, miros placut, agreate de beneficiari, consistente si care dau senzatia de satietate; c) in limita alimentelor prevazute, sa fie variate atât prin felul produselor cât si prin tehnologia culinara; d) existentul de produse din depozit . Ratiile de alimente se vor aplica corespunzator perioadei de hranire: Perioada de vara = 153 zile, respectiv 01.06.- 31.10. Perioada de iarna = 212 zile, respectiv 01.11.- 31.05. Trecerea de la o perioada de hranire la alta se va face incepând cu prima decada intreaga din perioada respectiva. Programul orar conform caruia prestatorul va livra hrana catre beneficiar este urmatorul: Micul dejun: 05.30 – 06.00 Prânzul 11.30 – 12.00 Cina 16.30 – 17.00 Nota: Pentru Norma 18DZ gustarile vor fi livrate dupa cum urmeaza: - gustarea pentru ora 09.00 se va furniza odata cu micul dejun. - gustarea pentru ora 15.00 se va furniza odata cu prânzul. - gustarea pentru ora 21.00 se va furniza odata cu cina. Alimentele utilizate pentru prepararea hranei vor fi verificate zilnic la fiecare masa de delegatul beneficiarului, la locul de preparare a hranei, respectiv loco - prestator. Acesta va asista atât la procesul de prelucrare “la rece” a alimentelor cât si la inceperea prelucrarii termi.Hrana preparata va fi receptionata la sediul beneficiarului prin organele sale de specialitate (logistice si medicale) si prin personalul de zi pe unitate, urmarindu-se urmatoarele aspecte: - aspectul cantitativ al hranei; - aspectul calitativ al hranei (aspect, gust, miros) - respectarea conditiilor igienico-sanitare de ambalare, transport si distributie la beneficiar; Nu se va distribui hrana fara avizul personalului medico-sanitar si al sefului de tura ai beneficiarului. In cazul constatarii unor deficiente in prestarea serviciilor, acestea se comunica imediat, in scris, prestatorului, iar masurile de remediere a deficientelor vor fi stabilite de comun acord. Cantitatile de alimente, constatate lipsa in urma verificarilor efectuate, vor fi deduse din facturi (situatiile de plata). Nerespectarea normelor legale de igiena si sanatate publica vor fi constatate si sanctionate de catre persoanele prevazute in Legea nr. 98/1994 modificata si completata prin O.G. nr. 108/1999. MODUL DE FORMARE A PRETULUI Pretul total maxim de achizitie, pentru hranirea unui detinut pe o zi, se stabileste in lei, pe norme de hrana si nu poate depasi valoarea constituita din: a. Valoarea alimentelor (cel mult valoarea financiara a normei de hrana, stabilita la pct. 5.2); Prestatorul are obligatia, ca la decontarea cheltuielilor alimentelor sa prezinte copii dupa facturile cu alimente certificate de reprezentantii legali ai prestatorului. b. valoarea cheltuielilor indirecte (de transport-aprovizionare, salarizare, etc.), Prestatorul are obligatia, ca la decontarea cheltuielilor indirecte sa prezinte copii certificate de reprezentantii legali ai agentului dupa statele de plata, chitante, extrase cont si foi varsamânt care dovedesc plata contributiilor la bugetul de stat, copii dupa foi de parcurs, copii dupa facturi pentru materiale de intretinere, facturile de utilitati, devize calcul si procese verbale de punere in functiune si dupa orice acte care dovedesc natura cheltuielilor indirecte. c. profitul; d. taxa pe valoarea adaugata. Valoarea financiara, maxim admisa, a alimentelor (fara TVA) pentru fiecare norma/supliment de norma in parte, este: 1. Norma 15 = 7.11 lei/zi; 2. Norma 17 = 5,51 lei/zi; 3. Norma 18 = 6,41lei/zi; 4. Norma 18DZ = 8,56lei/zi; 5. Norma 20 = 4,38lei/zi; 6. Norma 20DZ = 7,09 lei/zi; 7. Suplimentul 12C1= 2,25 lei/zi 8. Suplimentul 17A = 2,23 lei/zi; 9. Suplimentul 17B = 2,47 lei/zi; 10. Suplimentul 18D = 2,55 lei/zi; 11. Suplimentul 18E = 2,15 lei/zi; Caietul de sarcini poate fi procurat de la sediul Penitenciarului- Spital Mioveni, tel.0248/260560 int.223, e-mail>achizitii.spmioveni@anp.gov.ro
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu