Asigurarea curateniei, pastrarea igienei si salubrizarea birourilor, a holurilor, a scarilor si grupurilor sanitare, precum si a perimetrului exterior al urmatoarelor locatii, conform Caietului de sarcini, pentru perioada 01.01.2021 - 31.12.2022:
1. Sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe din str. 1 Decembrie 1918, nr. 2;
2. Sediul Biroului de imagine din str. 1 Decembrie 1918, nr. 6;
3. Sediul Directiei Finantelor P...
Asigurarea curateniei, pastrarea igienei si salubrizarea birourilor, a holurilor, a scarilor si grupurilor sanitare, precum si a perimetrului exterior al urmatoarelor locatii, conform Caietului de sarcini, pentru perioada 01.01.2021 - 31.12.2022:
1. Sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe din str. 1 Decembrie 1918, nr. 2;
2. Sediul Biroului de imagine din str. 1 Decembrie 1918, nr. 6;
3. Sediul Directiei Finantelor Publice Municipale din str. Oltului, nr. 2;
4. Sediul Centrului de Arte Plastice din str. Oltului, nr.2;
5. Sediul Biroului Locativ din str. Korosi Csoma Sandor, nr. 5;
6. Sediul Serviciului comunitar de evidenta a persoanelor din str. Dozsa Gyorgy, nr.14;
7. Sediul Casei cu Arcade din str. Piata Libertatii, nr. 7.
Acordul cadru va fi incheiat pe o perioada de 24 luni, atribuit in favoarea unui singur operator economic.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru:
Servicii de curatenie - perioada (01.01.2021 – 31.12.2022) - cantitatea minima 1 luna - cantitatea maxima 24 luni;
Se preconizeaza incheierea unui numar de 2 contracte subsecvente (1 contract subsecvent in primul an, 1 contract subsecvent in al doilea an), dupa cum urmeaza:
Contract subsecvent 1 - Servicii de curatenie - perioada (01.01.2021 – 31.12.2021) - cantitatea minima 1 luna - cantitatea maxima 12 luni;
Contract subsecvent 2 - Servicii de curatenie - perioada (01.01.2022 – 31.12.2022) - cantitatea minima 1 luna - cantitatea maxima 12 luni;
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 216.000,00 lei fara TVA.
Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 6 zile inainte de data depunere a ofertelor.
Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 3 zile inainte de data de depunere oferte.