Feedback
I.D.: 50441961

Achizitonare servicii de curatenie si intretinere

Data publicarii
09.10.20 Exista 87.744 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Termenul limita pentru depunere:
23.10.20
Pretul estimativ:
432.000,00 RON - 432.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1096892.pdf
  2. Caiet de sarcini curatenie si intretinere.doc
  3. formular nr 3 Deviz Curatenie 2020.xls
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asigurarea curateniei, pastrarea igienei si salubrizarea birourilor, a holurilor, a scarilor si grupurilor sanitare, precum si a perimetrului exterior al urmatoarelor locatii, conform Caietului de sarcini, pentru perioada 01.01.2021 - 31.12.2022: 1. Sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe din str. 1 Decembrie 1918, nr. 2; 2. Sediul Biroului de imagine din str. 1 Decembrie 1918, nr. 6; 3. Sediul Directiei Finantelor P...
Asigurarea curateniei, pastrarea igienei si salubrizarea birourilor, a holurilor, a scarilor si grupurilor sanitare, precum si a perimetrului exterior al urmatoarelor locatii, conform Caietului de sarcini, pentru perioada 01.01.2021 - 31.12.2022: 1. Sediul Primariei Municipiului Sfantu Gheorghe din str. 1 Decembrie 1918, nr. 2; 2. Sediul Biroului de imagine din str. 1 Decembrie 1918, nr. 6; 3. Sediul Directiei Finantelor Publice Municipale din str. Oltului, nr. 2; 4. Sediul Centrului de Arte Plastice din str. Oltului, nr.2; 5. Sediul Biroului Locativ din str. Korosi Csoma Sandor, nr. 5; 6. Sediul Serviciului comunitar de evidenta a persoanelor din str. Dozsa Gyorgy, nr.14; 7. Sediul Casei cu Arcade din str. Piata Libertatii, nr. 7. Acordul cadru va fi incheiat pe o perioada de 24 luni, atribuit in favoarea unui singur operator economic. Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru: Servicii de curatenie - perioada (01.01.2021 – 31.12.2022) - cantitatea minima 1 luna - cantitatea maxima 24 luni; Se preconizeaza incheierea unui numar de 2 contracte subsecvente (1 contract subsecvent in primul an, 1 contract subsecvent in al doilea an), dupa cum urmeaza: Contract subsecvent 1 - Servicii de curatenie - perioada (01.01.2021 – 31.12.2021) - cantitatea minima 1 luna - cantitatea maxima 12 luni; Contract subsecvent 2 - Servicii de curatenie - perioada (01.01.2022 – 31.12.2022) - cantitatea minima 1 luna - cantitatea maxima 12 luni; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 216.000,00 lei fara TVA. Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 6 zile inainte de data depunere a ofertelor. Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 3 zile inainte de data de depunere oferte.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu