Feedback
I.D.: 38038531

Achizitioneaza servicii de monitorizare a sistemului de alarmare de la sediul Oficiului Județean Tulcea

Data publicarii
26.08.19 Exista 867.084 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79711000-1
Termenul limita pentru depunere:
29.08.19
 
 
Documente participare:
  1. SOLICITARE_MONITORIZARE_TL.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitioneaza servicii de monitorizare a sistemului de alarmare de la sediul Oficiului Județean Tulcea
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de monitorizare a sistemului de alarmare de la sediul Oficiului Județean Tulcea 23.08.19
Servicii de monitorizare a sistemului de alarmare de la sediul Oficiului Judeţean Tulcea 29.08.19
Servicii de monitorizare a sistemului de alarmare de la sediul Oficiului Judeţean Tulcea 23.08.19
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de monitorizare și intervenție prestate de către o societate specializată, cu punerea la dispoziție în custodie a unui sistem de alarmare la efracție și a unui sistem video, la sediul Oficiului Judetean Gorj din cadrul Directiei Regionale Timiș. 26.06.23
Solicitare de oferte pentru achiziționarea de servicii de reparare a sistemului de alarmare antiefracție și antiincendiu de la sediul Oficiului Județean Caraș Severin 02.03.21
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemului de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament de alarmare, în conformitate cu prevederile legale. 13.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemului de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament de alarmare, în conformitate cu prevederile legale. 24.08.20
Contract având ca obiect achiziţia de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma cu punerea la dispozitie, in custodie, a unui echipament minimal de alarmare, în conformitate cu prevederile legale. 28.03.19
Denumirea achizitie: Servicii de monitorizare si interventie rapida cu echipaj pentru sediul Oficiului Judetean Bacau. Detalii pe pagina de internet a ANCOM, www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/Achizitii publice. 22.04.15
Servicii de monitorizare a sistemului de alarmare de la sediul OJ SV 14.05.19