Feedback
I.D.: 25369518

Achizitionarea unui Sistem de Management al Documentelor.

Data publicarii
18.01.18 Exista 84.901 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48311100
Termenul limita pentru depunere:
29.01.18
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Entitatea contractanta organizeaza prezenta consultare de piata în vederea obtinerii de oferte neangajante pentru achizitionarea unui Sistem de Management al Documentelor în vederea dimensionarii adecvate a bugetului. Cerinte minimale în vederea transmiterii ofertelor pentru un Sistem de Management al Documentelor (SMD): - Se vor implementa 3 module: registratura, flux documente, arhivare electronica; - Documentele interne ...
Entitatea contractanta organizeaza prezenta consultare de piata în vederea obtinerii de oferte neangajante pentru achizitionarea unui Sistem de Management al Documentelor în vederea dimensionarii adecvate a bugetului. Cerinte minimale în vederea transmiterii ofertelor pentru un Sistem de Management al Documentelor (SMD): - Se vor implementa 3 module: registratura, flux documente, arhivare electronica; - Documentele interne vor fi generate strict pe cale digitala cu semnatura electronica locala (regulamente interne, proceduri de lucru, documente SMI - baza de date de aprox 15000 pagini) sau se vor redacta pe fluxuri diverse, printa, semna ?i apoi se vor scana în vederea introducerii lor în SMD ( aprox. 15000 pag/an) sau transmise la externi; - Accesul la documente sa poata fi partajat, în func?ie de drepturi; - Va exista un registru general de intrari/ ie?iri ?i 3 registre dedicate dispozi?iilor ?i deciziilor DG precum ?i hotarârilor CA; - Sa existe posibilitatea de backup manual sau automat, programat; - Disponibilitate fluxuri ad-hoc nelimitat; - Difuzare pe flux în func?ie de drepturi; - Semnatura digitala locala: 800; - Utilizatori ; 800, cu posibilitatea de extindere; - Utilizatori concuren?iali: max 250; - Disponibilitate pentru plan?e ale proiectelor tehnice; - Modul de arhivare pentru 25 - 40000 pagini; - Posibilitate de interfa?are cu alte sisteme informatice interne sau externe; - Mediu virtual propriu de stocare; - Se solicita oferta pentru furnizare cerin?e minimale hardware ?i soft (cost) sau numai software (cost); - Modul dedicat de audit ?i jurnalizare a opera?iilor efectuate în sistem (autor, data, ora, adresa IP, descriere opera?iune); - Integrare cu server de e-mail al CNAB (POP3); - Oferta servicii de dezvoltare modulara; - Posibilitatea accesarii de pe echipamente mobile; - Disponibilitatea de transfer a solutiilor în mediul virtual privat al CNAB; - Sa fie posibila interactivitatea cu periferice externe cititoare de coduri de bare, imprimante, scanere etc. - Sa nu permita înregistrari duble ale documentelor; - Furnizorul va efectua instruirea personalului administrator ?i operator, pentru toate modulele furnizate; - Serviciul suport va fi disponibil 24/24 prin email.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu