Prin acest contract de furnizare, autoritatea contractantă Comuna Ojdula doreşte să achiziţioneze autogrederul necesar compartimentului administrativ-gospodăresc. Acest compartiment este dotat cu un parc de utilaje, în conformitate cu specificul activităţii, dar dezvoltarea performanţelor acestuia este în curs, odată cu autogrederul care urmează să fie achiziţionat.
Utilajul va fi folosit la reprofilarea drumurilor, şanţur...
Prin acest contract de furnizare, autoritatea contractantă Comuna Ojdula doreşte să achiziţioneze autogrederul necesar compartimentului administrativ-gospodăresc. Acest compartiment este dotat cu un parc de utilaje, în conformitate cu specificul activităţii, dar dezvoltarea performanţelor acestuia este în curs, odată cu autogrederul care urmează să fie achiziţionat.
Utilajul va fi folosit la reprofilarea drumurilor, şanţurilor, scarificare, etc, pe căile publice si păstrarea în stare de funcţiune a acestora, în vederea menţinerii stării de siguranţa si îmbunătătţrii condiţiilor de viaţa ale cetăţenilor comunei Ojdula.
Activităţile edilitar-gospodăreşti specifice serviciilor de administrare a domeniului public şi privat, care va include şi activităţile ce urmează a fi realizate cu acest utilaj, asigură satisfacerea cerinţelor şi nevoilor de utilitate publică a comunităţii locale, ridicarea continuă a standardelor şi a indicatorilor de performanţă a serviciilor prestate, dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii edilitare a UAT Comuna Ojdula, protecţia şi conservarea mediului natural şi construit, precum si administrarea eficientă a domeniului public şi privat al Comunei Ojdula.
În consecinţă, prin iniţierea prezentei proceduri de achiziţie, Comuna Ojdula urmăreşte procurarea unui utilaj de nivelat/autogreder, cu parametrii tehnici minimale stipulate în caietul de sarcini aferent documentatiei de atribuire, în vederea cresterii eficientei de administrare in special a drumurilor comunale, a celor de câmp, precum şi a celor forestiere.