Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor produse IT pentru implementarea Programului de interes public judetean „Siguranta cetateanului–parteneriat in slujba comunitatii”
Prin Hotararea Consiliului Judetean Mures nr.177/23.11.2017 s-a aprobat Conventia de colaborare dintre Judetul Mures si Inspectoratul de Politie Judetean Mures pentru implementarea Programului de interes public judetean „Siguranta cetateanul...
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unor produse IT pentru implementarea Programului de interes public judetean „Siguranta cetateanului–parteneriat in slujba comunitatii”
Prin Hotararea Consiliului Judetean Mures nr.177/23.11.2017 s-a aprobat Conventia de colaborare dintre Judetul Mures si Inspectoratul de Politie Judetean Mures pentru implementarea Programului de interes public judetean „Siguranta cetateanului–parteneriat in slujba comunitatii”.
Obiectivul Conventiei de colaborare il reprezinta imbunatatirea gradului de siguranta publica la nivelul judetului Mures ca urmare a implementarii programului de interes public judetean ”Siguranta cetateanului - parteneriat in slujba comunitatii”
In vederea derularii activitatilor programului in conditii optime, potrivit prevederilor Conventiei de colaborare, Consiliul Judetean Mures s-a angajat sa asigure sprijin financiar pentru achizitionarea unor produse IT in valoare de 200.000 lei cu TVA, respectiv 168.067 lei fara TVA.
Avand in vedere prevederile art. 141 din Legea 98/2016, pentru incurajarea participarii intreprinderilor mici si mijlocii la achizitiile publice, autoritatea contractanta a considerat ca este indicata atribuirea achizitiei de produse IT necesare implementarii programului de interes public judetean ”Siguranta cetateanului - parteneriat in slujba comunitatii” pe 7 (sapte) loturi distincte, si anume:
- LOTUL nr.1: Imprimanta multifunctionala, cantitate 1 bucata;
- LOTUL nr.2: Software pentru editarea si prelucrarea imaginilor digitale si a inregistrarilor video, cantitate 1 bucata;
- LOTUL nr.3: Statie grafica pentru software-ul de editare si prelucrare a imaginilor digitale si a inregistrarilor video, cantitate 1 bucata ;
- LOTUL nr.4: Aparate foto cu blitz extern, cantitate 6 bucati;
- LOTUL nr.5: Camere video - Full HD cu card-uri, cantitate 4 bucati;
- LOTUL nr.6: Echipament pentru examinarea documentelor, cantitate 1 bucata;
- LOTUL nr.7: Statii de lucru PC, cantitate 6 bucati.
Ofertele pot fi depuse pentru unul, pentru mai multe sau pentru toate loturile.
Se va incheia cate un contract pe fiecare lot in parte.
Dupa aplicarea criteriului de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui cele 7 (sapte) loturi aceluiasi ofertant.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati tuturor solicitarilor de clarificari cu 10 zile inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 13 zile.
La orice clarificare/informatie solicitata, Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar, complet si fara ambiguitati, cat mai repede posibil, intr-o perioada care nu va depasi 2 (doua) zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea operatorului economic, cu conditia transmiterii solicitarii de clarificari in timp util.