Feedback
I.D.: 3699718

Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate (campanie media în presa scrisa) a brandului turistic na?ional în Turcia

Data publicarii
19.09.14 Exista 999.989 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341400-0
Termenul limita pentru depunere:
06.11.14
Pretul estimativ:
249.812,00 EUR
Documente participare:
  1. 2-153999.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate (campanie media în presa scrisa) a brandului turistic na?ional în Turcia. CLAUZA SUSPENSIVA - Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, semnarea contrac...
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate (campanie media în presa scrisa) a brandului turistic na?ional în Turcia. CLAUZA SUSPENSIVA - Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de incheierea contractului de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor art. 94 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere dispozitiile O.U.G. nr.34/2006 si H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice. In cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare cu Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice nu se va semna, Autoritatea Contractanta îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 209 alin (1) lit. c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg ca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice nu pot fi considerati raspunzatori pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta si/sau Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice au fost notificati asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate (campanie media în presa scrisa) a brandului turistic na?ional în Turcia 23.07.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Turcia pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 30.07.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Austria pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 25.07.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Germania pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 04.08.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Italia pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 06.08.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Marea Britanie pentru implementarea planurilor operationale anuale de 18.12.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Polonia pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 22.12.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Israel pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 12.01.15
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Republica Moldova pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 02.09.14
Achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor în Spania pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national 26.08.14