Feedback
I.D.: 16129086

Achizitionarea si instalarea a 2 usi metalice antiefractie si antiincendiu SIC, pentru sediul Bucuresti

Data publicarii
16.11.16 Exista 776.800 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44221220-3
Termenul limita pentru depunere:
22.11.16
Pretul estimativ:
23.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea si instalarea a 2 usi metalice antiefractie si antiincendiu SIC - sediul Bucuresti, in conformitate cu Scrisoarea de intentie si Caietul de sarcini aferent.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea si instalarea a 2 usi metalice antiefractie si antiincendiu SIC, pentru sediul Bucuresti 06.01.17
Achizitionarea si instalarea a 2 usi metalice antiefractie si antiincendiu SIC 06.01.17
Achiziţionarea si instalarea a 2 usi metalice antiefractie ?i antiincendiu SIC 22.11.16
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui sistem de supraveghere video, antiefractie si antiincendiu pentru sediul O.J. Bacau (cod CPV: 32323500-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui sistem de supraveghere video, antiefractie si antiincendiu pentru sediul O.J. Bacau (cod CPV: 32323500-8), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 19.01.15
Solicitare de oferte pentru achiziționarea de servicii de reparare a sistemului de alarmare antiefracție și antiincendiu de la sediul Oficiului Județean Caraș Severin 02.03.21
Achiziţionarea a 4 uşi antifoc cu montajul inclus, în vederea înlocuirii celor existente pentru sediul central al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. 30.01.24
Achiziţionarea a 4 uşi antifoc cu montajul inclus, în vederea înlocuirii celor existente pentru sediul central al Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale. 14.02.24
Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui „Sistem de supraveghere video, alarma antiefractie si antiincendiu, pentru sediul O.J. Constanta” (cod CPV: 32323500-8, 31625300-6, 31625200-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.09.16
Anulata - Contract de furnizare având ca obiect furnizarea unui "Sistem de supraveghere video, alarma antiefractie si antiincendiu, pentru sediul O.J. Constanta” (cod CPV: 32323500-8, 31625300-6, 31625200-5), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 14.09.16