Se solicita serviciului de paza si control acces cu personal specializat, pentru paza obiectivelor, bunurilor si valorilor
respectiv pentru protectia persoanelor pe anul 2019 (incepand cu 01.01.2019 pana la 31.12.2019), conform
Caietului de sarcini atasat prezentei.
Procedura aplicata: procedura proprie pentru atribuirea contractelor de achizitie publica a serviciilor sociale si
altor servicii specifice, prevazute in Anex...
Se solicita serviciului de paza si control acces cu personal specializat, pentru paza obiectivelor, bunurilor si valorilor
respectiv pentru protectia persoanelor pe anul 2019 (incepand cu 01.01.2019 pana la 31.12.2019), conform
Caietului de sarcini atasat prezentei.
Procedura aplicata: procedura proprie pentru atribuirea contractelor de achizitie publica a serviciilor sociale si
altor servicii specifice, prevazute in Anexa nr. 2 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, avand valoarea
estimata, fara TVA, mai mica decat pragurile prevazute la art. 7, alin. (1), lit. d din Lege, respectiv intervalul de
la 135.060,00 lei pana la 3.376.500,00 (exclusiv).
Valabilitatea ofertei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Limba in care trebuie redactate ofertele: limba romana.
Ofertele vor fii transmise la adresele de e-mail: monika.borsos@sepsi.ro, reka.balint@sepsi.ro.
Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire si indica, motivat, in
cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidentiale,
clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuala, in baza legislatiei aplicabile.
Propunerea tehnica se elaboreaza in concordanta cu cerintele cuprinse in caietul de sarcini, in asa fel incat sa
asigure furnizarea tuturor informatiilor necesare evaluarii tehnice.
Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu
privire la pret, precum si la alte conditii financiare legate de obiectul contractului (Formular de ofertă, Deviz).
Avand in vedere prevederile art. 51 din Legea 98/2016 operatorii ecomomici trebuie sa indice faptul ca la
elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile relevante din domeniile mediului, social si al relatiilor de
munca stabilite prin legislatia adoptata la nivelul Uniunii Europene, legislatia nationala, prin acorduri
colective sau prin tratatele, conventiile si acordurile internationale în aceste domenii. Se va solicita
prezentarea unei declaratii in acest sens.
Oferta are caracter ferm si obligatoriu, din punctul de vedere al continutului, pentru toata perioada de
valabilitate stabilita de catre autoritatea contractanta si trebuie sa fie semnata si stampilata pe fiecare
pagina, scanat sau semnat cu semnatura electronica extinsa.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire.
Termenul pana la care se pot solicita clarificari de la autoritatea contractanta este de 3 zile inainte de
data de depunere a ofertelor.
Termenul pana la care autoritatea contractanta raspunde la solicitarile de clarificari este de 2 zile
inainte de data de depunere ofertelor.
Se solicita adresa de e-mail al ofertantului, in vederea transmiterii in timp util al eventualelor solicitarilor
de clarificari/raspunsurilor la solicitari de clarificari, daca este cazul.