Feedback
I.D.: 19913836

Achizitionarea serviciilor postale în vederea primirii, prelucrarii si expedierii de corespondenta interna si externa, pentru anul 2017

Data publicarii
22.05.17 Exista 90.430 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64100000-7
Pretul estimativ:
35.723,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului este dat de necesitatea achizi?ionarii serviciilor po?tale în vederea primirii, prelucrarii ?i expedierii de coresponden?a interna ?i externa, pentru anul 2017. Durata contractului: de la data semnarii de catre ambele parti, pâna la 31.12.2017. Exista posibilitatea prelungirii contractului pentru serviciile po?tale, pe o perioada de 4 luni în anul 2018 (01.01.2018 – 30.04.2018), conform art.221 alin 1...
Obiectul contractului este dat de necesitatea achizi?ionarii serviciilor po?tale în vederea primirii, prelucrarii ?i expedierii de coresponden?a interna ?i externa, pentru anul 2017. Durata contractului: de la data semnarii de catre ambele parti, pâna la 31.12.2017. Exista posibilitatea prelungirii contractului pentru serviciile po?tale, pe o perioada de 4 luni în anul 2018 (01.01.2018 – 30.04.2018), conform art.221 alin 1 lit a) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, coroborat cu prevederile art.165 alin 1 din HG 395/2016, pentru care s-a estimat o valoare de 17.860 lei fara TVA. Optiuni: Posib prelung pt 4 luni în 2018 conf art.221 Lg 98/2016 si art.165 HG 395/2016 – VE = 17.860 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Actualizare documentatie Achizitionarea serviciilor postale în vederea primirii, prelucrarii si expedierii de corespondenta interna si externa, pentru anul 2017 25.04.17
Achizitie abonament flux de stiri si transcriptiuni 18.04.18
Achizitionarea de servicii de gestionare imobile si instalatii pentru sediile MDRAPFE 19.02.18
Achizitionarea de servicii de gestionare imobile si instalatii pentru sediile MDRAPFE  
Contract de servicii integrate de suport, asistenta tehnica si mentenanta pentru proiectul ”Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali”(coduri CPV: 50324100-3, 72267000-4) 26.03.18
Contract de servicii integrate de suport, asistenta tehnica si mentenanta pentru proiectul ”Aplicatie online pentru compararea ofertelor de comunicatii destinate utilizatorilor finali”(coduri CPV: 50324100-3, 72267000-4)  
Acord cadru - Carburanti auto pe baza de carduri (motorina si benzina fara plumb)  
Pachet 30: Proiectare-proiect tehnic si detalii de execuţie, execuţie lucrări şi asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor pentru : Lot 1 –12086 - "Construire centru medical, sat Hanteşti, comuna Hanteşti, judetul Suceava" Lot 2 – 12405-“Construire, realizare împrejmuire şi dotare dispensar medical, sat Văculeşti, comuna Văculeşti, judeţul Botoşani 17.09.24
Contract servicii asigurare personal temporar  
Pachet 59: Proiectare, asistenta tehnica proiectant si executie lucrari pentru obiectivul de investitie: Lot 1 – "Reabilitare, modernizare si dotare imobil P+1 E (corp existent C17), comuna Tisau, Judetul Buzau"-14692 Lot 2 – ,,Construire si dotare camin cultural, sat Prilipet, nr. 33, comuna Bozovici, judetul Caras-Severin" -5328 03.12.24