Feedback
I.D.: 14827174

Achizitionarea serviciilor in domeniul de prevenire si stingere a incendiilor (PSI) si situatiilor de urgenta (SU) pentru anul in curs pentru un numar de 1785 lucratori conform organigramei institutiei.

Data publicarii
06.09.16 Exista 163.684 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71317100-4
Termenul limita pentru depunere:
13.09.16
Pretul estimativ:
18.778,00 RON
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile solicitate sunt urmatoarele: 1. Consilierea angajatorului-autoritatea contractanta privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor aferente în vigoare;2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toa...
Serviciile solicitate sunt urmatoarele: 1. Consilierea angajatorului-autoritatea contractanta privind: necesarul pentru dotarea locurilor de munca cu mijloace tehnice de aparare împotriva incendiilor, asigurarea propagandei vizuale privind domeniul apararii împotriva incendiilor, conform normelor aferente în vigoare;2. Întocmirea tematicii pentru efectuarea instructajului pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toate categoriile de salariati;3. Efectuarea instructajului introductiv general; instructaj specific locului de munca; instructaj periodic; instructaj la reîntoarcerea la serviciu din concediu de maternitate ?i testarea cuno?tin?ilor salaria?ilor pentru personalul nou angajat sau angajat temporar;4. Verificarea specifica locului de munca si a instructajului periodic pe linie de aparare împotriva incendiilor pentru toti angajatii existenti si pentru fiecare nou angajat/angajat temporar si asigurarea testarii acestora împreuna cu conducatorul locului de munca;5. Elaborarea instruc?iunilor de aparare împotriva incendiilor si stabilirea atribu?iilor ce revin salaria?ilor la locurile de munca;6. Efectuarea controalelor tehnice de specialitate în scopul depistarii încalcarii normelor de aparare împotriva incendiilor si informarea autorita?ii contractante despre neregulile constatate;7. Informarea în scris a conducerii autorita?ii contractante asupra modificarilor survenite în legislatia în domeniu si a modului concret de implementare a acestora la nivelul institu?iei;8. Verificarea cuno?tin?elor salariatilor privind masurile de aparare împotriva incendiilor, testare anuala/periodica;9. Verificarea respectarii indicatoarelor de avertizare de catre angaja?i ?i persoane din exterior care au acces în institu?ie;10. Elaborarea planului de evacuare a salaria?ilor ?i asigurarea afi?arii planului de evacuare la loc vizibil;11. Întocmirea planurilor de organizare a activitatii de aparare împotriva incendiilor pe locurile de munca;12. Reprezentarea împreuna cu responsabilul SSM a autorita?ii contractante în fa?a organelor de control ?i a inspectorilor de prevenire împotriva incendiilor, prezentarea documentelor ?i a informa?iilor solicitate;13. Participarea la exerci?iile ?i aplica?iile tactice de interven?ie organizate de organele competente;14. Pastrarea confidentialitatii oricaror date si informatii puse la dispozitie de catre autoritatea contractanta cu scopul îndeplinirii obligatiilor contractuale.IV. SERVICII ÎN DOMENIUL SITUA?IILOR DE URGEN?A 1. consultan?a ?i asisten?a cu privire la aspecte din domeniul situa?iilor de urgen?a;2. elaborarea de tematici pentru efectuarea instructajului pentru situa?ii de urgen?a;3. instruirea salaria?ilor cu privire la situa?iile de urgen?a;4. informarea autorita?ii contractante cu privire la modificarile legislative incidente în materie;5. îndeplinirea a orice alte atribu?ii prevazute de lege privind securitatea ?i sanatatea în munca ?i apararea împotriva situa?iilor de urgen?a.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
determinarea valorii estimate privind achizitionarea de servicii în domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (PSI) si servicii în domeniul situatiilor de urgenta (SU) 16.08.16
determinarea valorii estimate privind achizitionarea de servicii de securitate si sanatate in munca (SSM) 16.08.16
Determinarea valorii estimate necesara in vederea achizitionarii serviciului de elaborare a documentatiei tehnico-economice conform caietului de sarcini atasat, etapa Dali, inclusiv documentatie tehnica de executie conform cerintei ISU. 18.10.17
Determinarea valorii estimate necesara in vederea achizitionarii serviciului de elaborare a documentatiei tehnico-economice-etapa DALI, expertiza tehnica. 18.10.17
Determinarea valorii estimate necesara in vederea achizitionarii serviciului de elaborare a documentatiei tehnico-economice conform caietului de sarcini atasat, etapa Dali, inclusiv documentatie tehnica de executie conform cerintei ISU. 10.11.17
determinarea valorii estimate a achizitiei serviciului de consultanta in protectia contra incendiilor si a exploziilor si in controlul incendiilor si al exploziilor. 02.05.17
Determinarea valorii estimate a achizitiei serviciilor de formare profesionala a asistentului personal al persoanelor cu handicap grav. 21.04.17
Actualizare documentatie Acord cadru de servicii de transport aerian intern si international de pasageri 08.05.17
Acord cadru de servicii de transport aerian intern si international de pasageri  
achizitionarea serviciilor de securitate si sanatate în munca (SSM) pentru anul în curs, pentru un numar total de 1785 lucratori conform organigramei institutiei; 13.09.16