Serviciile solicitate sunt urmatoarele: I. EVALUAREA FACTORILOR DE RISC DE ACCIDENTARE SI ÎMBOLNAVIRE PROFESIONALA;1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv salariat, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca (pentru salariatii noi angajati pe posturi temporar vacante, pentru angajatii noi contractuali...
Serviciile solicitate sunt urmatoarele: I. EVALUAREA FACTORILOR DE RISC DE ACCIDENTARE SI ÎMBOLNAVIRE PROFESIONALA;1. Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru fiecare componenta a sistemului de munca, respectiv salariat, sarcina de munca, mijloace de munca/ echipamente de munca si mediul de munca pe locuri de munca (pentru salariatii noi angajati pe posturi temporar vacante, pentru angajatii noi contractuali sau pe functie publica).2. Realizarea unei evaluari a riscurilor pentru securitatea si sanatatea în munca, inclusiv pentru acele grupuri sensibile la riscuri specifice.3. Elaborarea, îndeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie în acord cu legislatia specifica în domeniu.II. SERVICII ÎN DOMENIUL SECURITATII SI SANATATII ÎN MUNCA (SSM)1. consultanta si asistenta cu privire la aspecte din domeniul sanatatii si securitatii în munca;2. elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate în munca, tinând seama de particularitatile activitatilor institutiei, ale locurilor de munca si difuzarea acestora în sediile Serviciului public de asistenta sociala Constanta numai dupa ce au fost aprobate de catre conducerea institutiei;3.elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea în scris a periodicitatii instruirii adecvate pentru fiecare loc de munca în instructiunile proprii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca, precum si verificarea însusirii si aplicarii de catre salariati a informatiilor primite;4. elaborarea programului de instruire-testare la nivelul institutiei;5. verificarea însusirii si aplicarii de catre toti salariatii a masurilor prevazute în planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin în domeniul securitatii si sanatatii în munca stabilite prin anexa la fisa postului;6. întocmirea unui necesar de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a salaria?ilor în domeniul securitatii si sanatatii în munca;7. asigurarea întocmirii planului de actiune în caz de pericol grav si iminent, conform prevederilor art. 101-107 si asigurarea ca toti salariatii sa fie instruiti pentru aplicarea lui;8. stabilirea/actualizarea zonelor care necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor legale privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca;9. evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare;10. evidenta posturilor de lucru care la recomandarea medicului de medicina muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic;11. monitorizarea functionarii sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru control