Feedback
I.D.: 53659742

Achizitionarea serviciilor de reparare si inlocuire a pieselor defecte, la cerere, pentru fotocopiatoarele si imprimantele din MDLPA, pentru anul 2021

Data publicarii
26.01.21 Exista 788.039 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.02.21
Pretul estimativ:
173.826,44 RON - 173.826,44 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 27.01.21 Publicat la 08.02.21
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achiziţia serviciilor de reparare şi înlocuire a pieselor defecte, la cerere, pentru fotocopiatoarele şi imprimantele din MDLPA. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea de contracte de furnizare. Durata contractului este de 10 luni de la data semnării de către ambele părţi dar nu mai târziu de 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional cu maxim 4 l...
Obiectul contractului îl constituie achiziţia serviciilor de reparare şi înlocuire a pieselor defecte, la cerere, pentru fotocopiatoarele şi imprimantele din MDLPA. Procedura de achiziţie publică se va finaliza prin încheierea de contracte de furnizare. Durata contractului este de 10 luni de la data semnării de către ambele părţi dar nu mai târziu de 31.12.2021, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional cu maxim 4 luni în anul 2022. Intervenţiile în caz de defecţiune, se fac la cererea beneficiarului transmisă telefonic sau prin e-mail, la sediul acestuia, ori de cate ori este nevoie pentru oricare dintre echipamentele care fac obiectul prezentei achiziţii, în termen de maxim 48 h de la solicitare,în timpul programului normal de lucru. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor . În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire în a 4 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu