Feedback
I.D.: 54458847

Achizitionarea serviciilor de elaborare a Planului Urbanistic de Detaliu, a studiului de fezabilitate, expertizei tehnice, studiilor specifice tipului de investitie si documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii pentru obiectivul ,, Centru rezidential de îngrijire si asistenta sociala pentru persoane varstnice "»

Data publicarii
22.02.21 Exista 359.990 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71241000-9
Pretul estimativ:
204.800,00 RON - 204.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală a îşi rezervă dreptul de a recupera de la prestator orice prejudicii care vor fi generate de întârzierile cauzate de erorile şi lipsa de profesonalism în realizarea documentaţiei tehnico-economice, precum şi din nerespectarea obligaţiilor precizate în prezentul caiet de sarcini sau stipulate în legislaţia în vigoare. Prestatorul va fi responsabil pentru asigurarea resurselor ad...
Direcţia de Asistenţă Socială şi Medicală a îşi rezervă dreptul de a recupera de la prestator orice prejudicii care vor fi generate de întârzierile cauzate de erorile şi lipsa de profesonalism în realizarea documentaţiei tehnico-economice, precum şi din nerespectarea obligaţiilor precizate în prezentul caiet de sarcini sau stipulate în legislaţia în vigoare. Prestatorul va fi responsabil pentru asigurarea resurselor adiţionale (dacă sunt necesare în vederea îndeplinirii scopului Proiectului), fară a solicita alte costuri suplimentare, Beneficiarului. Prestatorul va fi responsabil de corectitudinea şi acurateţea datelor, studiilor şi soluţiilor propuse în cadrul documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii, conform caietului de sarcini. Prestatorul va răspunde pentru prestaţia sa şi va justifica corespunzator soluţiile alese potrivit prevederilor şi condiţiilor contractuale. Prestatorul va respecta prevederile Legii nr. 10/1995, republicată cu modificările şi completările ulterioare, privind calitatea în construcţii şi va fi responsabil pentru soluţiile tehnice indicate în cadrul D.A.L.I. şi potrivit prevederilor contractuale. Pentru etapele de proiectare necuprinse în documentaţia de elaborare şi prezentare a ofertei, dar care, ca urmare a analizării de către ofertanţi a caietului de sarcini şi temei de proiectare, se dovedesc necesare pentru realizarea proiectării, vor fi aduse la cunoştinţă autorităţii contractante, care, în cazul însuşirii observaţiilor respective, are obligaţia de a transmite în scris tuturor ofertanţilor completările sau modificările stabilite. Prestatorul are obligaţia de a susţine toate documentaţiile tehnice elaborate la fazele PUD/PUZ şi DALI, în faţa comisiilor constituite în vederea avizării acestora. C. Livrabile şi termene de predare: 1. Plan Urbanistic de Detaliu Termen de predare pentru ambele documentaţii: 45 de zile de la data ordinului administrativ de începere transmis de către Autoritatea Contractantă 2. Studiul de fezabilitate / Expertiza tehnică, raport de audit, documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii împreună cu toate studiile de specialitate elaborate (studiu geotehnic, studiu topografic, vizat de către Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară şi toate celelalte studii specifice necesare) respectiv certificatul de urbanism şi toate avizele solicitate prin acesta, vor fi predate în termen de 90 de zile de la emiterea şi transmiterea ordinului de începere de către beneficiar. Documentaţia se va preda Autorităţii Contractante în 3 (trei) exemplare pe suport de hârtie şi pe suport electronic, atât scanat cât şi în format electronic editabil. Documentaţia va fi actualizată în urma evaluării OI/AM, prezentându-se documentaţia finală, completă, varianta consolidată. Materialele, utilajele tehnologice, echipamentele, confecţiile care vor fi prevăzute prin elaborarea documentaţiei tehnico-economice vor fi definite prin parametri, performanţe şi caracteristici. Este interzis a se face referiri sau triniteri la mărci de fabrică, producători ori comercianţi sau la alte asemenea recomandări ori precizări care să indice preferinţe sau să restrângă concurenţa. Caracteristicile tehnice şi parametri funcţionali vor fi prezentaţi în cadrul unor limite rezultate din breviare de calcul şi nu vor fi date în mod determinist, în scopul de a favoriza un anumit furnizor, producător sau comerciant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare, respectiv elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I.) privind obiectivul de investitii "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)".  
Reabilitarea garajului auto şi modernizarea sistemului de încălzire la Detaşamentul de pompieri Huedin  
Execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "RENOVARE ENERGETICĂ APROFUNDATĂ A CLĂDIRII POLIŢIEI MUNICIPIULUI TURDA"  
Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul: Renovarea energeticǎ moderatǎ, modernizarea şi dotarea clădirii Palatului Administrativ al judeţului Cluj  
"Modernizarea/reabilitarea a 47 staţii de cale ferată din Romania-SRCF Cluj: 2 loturi LOT 1: MODERNIZARE / REABILITARE - STATIA CF BECLEAN PE SOMES (Proiectare şi Execuţie) LOT 2: MODERNIZARE / REABILITARE - STATIA CF DEJ CALATORI (Proiectare şi Execuţie)  
Serviciu de întreţinere şi revizie ascensor hidraulic şi serviciu de operator RSVTI la MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI din Cluj-Napoca, str. C. Daicoviciu nr.2, tel. 0264595677, secretariat@mnit.ro COD CPV: 50750000-7 Servicii de intreţinere a ascensoarelor (Rev.2) 11.03.20
Elaborare documentaţie tehnică pentru obţinere avize  
Lot 1 – Servicii de elaborare a expertizei tehnice, audit energetic şi a documentaţiei de avizare DALI, DTAC + DTOE, obţinere AC, PT, DDE pentru reabilitare şi modernizare clădire str. Galaxiei, Nr. 13 Lot 2 - Servicii de elaborare a expertizei tehnice, audit energetic şi a documentaţiei de avizare DALI, DTAC + DTOE, obţinere AC corp C1 si AD corp C3, PT, DDE pentru reabilitare şi modernizare clădire str. Traian Vuia, Nr. 26 25.11.19
"Servicii de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor proprietate privata, care constituie coridorul de expropriere promovat prin Hotararile de Guvern Nr. 782/2011 si Nr.887/2018 al lucrarii de utilitate publica "VARIANTA OCOLITOARE SACUIENI , km.0+000 – km.7+623" pe raza localitatilor Sacuieni si Cherechiu, Judetul BIHOR"  
SERVICII DE MANAGEMENT PROIECT ISTER