Contractul are ca obiect achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui sistem de exhaustare şi compactare a deşeurilor de hârtie, cu respectarea tuturor condiţiilor minimale prevăzute in cadrul caietului de sarcini. Sistemul este compus din două componente:
- Componenta de transport pneumatic al deşeurilor de hârtie tăiată (tăiţei) şi de compactare a acestora în presa staţionara cu şurub şi containere închis tip...
Contractul are ca obiect achiziţionarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui sistem de exhaustare şi compactare a deşeurilor de hârtie, cu respectarea tuturor condiţiilor minimale prevăzute in cadrul caietului de sarcini. Sistemul este compus din două componente:
- Componenta de transport pneumatic al deşeurilor de hârtie tăiată (tăiţei) şi de compactare a acestora în presa staţionara cu şurub şi containere închis tip Abroll, compusă din tablou electric general de comandă al sistemului de exhaustare, tubulatură rigidă metalică, ventilator centrifugal de absorbţie, separator şi staţie de filtrare, sistem de evacuare în presa staţionară cu şurub şi container, presă staţionară cu şurub pentru compactarea deşeurilor de hârtie în container de tip Abroll, separat (independent), utilaj de brichetare a prafului de hârtie, instalaţie de reintroducere în tipografie a aerului refulat;
- Componenta de colectare deşeuri de hârtie tip mucava şi separat coliţe, coli şi ştraifuri în tomberoane pe roti sau direct în container deschis: tomberoane metalice pe 4 roţi, volum 1,1 mc (10 buc), descărcătoare mobile a tomberoanelor metalice pe 4 roţi, prin basculare în container metalic tip Abroll deschis superior (2 buc.), bandă transportoare de preluare a colitelor deşeuri de la rotativa M600 şi o pâlnie pentru deversarea acestora într-un container tip Abroll deschis superior.
De asemenea, contractul de achiziţie include şi instruirea operatorilor care vor deservi sistemul de exhaustare care se va livra prin contractul care face obiectul prezentei proceduri de achiziţie publică, precum şi a personalului de întreţinere.
Având în vedere modificările aduse prin OUG 107/2017 la art. 160 şi art. 161 din Legea 98/2016, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită de solicitare de clarificări este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor