Feedback
I.D.: 622267

achizitionarea, dezvoltarea si implementarea sistemului informatic integrat CRM: 1. Achizitionarea sistemului informatic integrat: CRM 2. Dezvoltarea aplicatiei 3. Implementarea aplicatiei

Data publicarii
31.10.13 Exista 184.776 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Termenul limita pentru depunere:
06.11.13
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
achizitionarea, dezvoltarea si implementarea sistemului informatic integrat CRM: 1. Achizitionarea sistemului informatic integrat: CRM 2. Dezvoltarea aplicatiei 3. Implementarea aplicatiei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Atribuirea contractului de prestari servicii de implementare a unui sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului "DEZVOLTAREA SOCIETATII PRIN IMPLEMENTAREA SISTEMULUI INFORMATIC INTEGRAT ERP-CRM-BI" 16.09.14
Servicii de implementare şi operationalizare a sistemului informatic integrat pentru proiectul "Consolidarea capacităţii administrative a Municipiului Lugoj prin dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi prin simplificarea procedurilor administrative pentru reducerea birocraţiei destinate cetăţenilor", Cod SIPOCA 554/Codul MYSMIS 126522  
Servicii de implementare şi operationalizare a sistemului informatic integrat pentru proiectul "Consolidarea capacităţii administrative a Municipiului Lugoj prin dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi prin simplificarea procedurilor administrative pentru reducerea birocraţiei destinate cetăţenilor", Cod SIPOCA 554/Codul MYSMIS 126522 15.05.23
Echipamente informatice şi licenţe software, necesare echipei de proiect implicata in implementarea proiectului "Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid 19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER", finantat in cadrul Programului Operational Competitivitate , Cod proiect 141523. 19.01.21
Echipamente informatice şi licenţe software, necesare echipei de proiect implicata in implementarea proiectului "Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia de Covid 19 prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER", finantat in cadrul Programului Operational Competitivitate , Cod proiect 141523.  
Telefoane mobile smartphone necesare echipei de proiect implicata in implementarea proiectului "Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia Covid-19, prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER ", finantat in cadrul Programului Operational Competitivitate, Cod proiect 141523 01.02.21
Telefoane mobile smartphone necesare echipei de proiect implicata in implementarea proiectului "Sprijin financiar pentru IMM-urile afectate de pandemia Covid-19, prin intermediul sistemului informatic integrat - IMMRECOVER ", finantat in cadrul Programului Operational Competitivitate, Cod proiect 141523  
Servicii de întreţinere şi dezvoltare a Sistemului Informatic Integrat ASiS  
Intretinerea si Dezvoltarea Sistemului Informatic Integrat ASIS  
Servicii de întreţinere şi dezvoltare a Sistemului Informatic Integrat ASiS pentru Primăria Municipiului Timişoara www.primariatm.ro