Feedback
I.D.: 47909041

Achizitionarea de tonere şi consumabile pentru multifuncţionale necesare Serviciului Autorizare Proiecte şi Biroului declaratii de cheltuieli şi eMS ca şi servicii suport pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria

Data publicarii
08.07.20 Exista 1.017.909 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
27.07.20
Pretul estimativ:
35.000,00 RON - 35.000,00 RON
Documente participare:
  1. Model ctr tonere.doc
  2. Caiet sarcini tonere.docx
  3. Formulare.docx tonere.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achizitionarea de tonere şi consumabile pentru multifuncţionale necesare Serviciului Autorizare Proiecte şi Biroului declaratii de cheltuieli şi eMS ca şi servicii suport pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a oferte...
Obiectul contractului îl constituie achizitionarea de tonere şi consumabile pentru multifuncţionale necesare Serviciului Autorizare Proiecte şi Biroului declaratii de cheltuieli şi eMS ca şi servicii suport pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 161(2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 3 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de tonere şi consumabile pentru multifuncţionale necesare Serviciului Autorizare Proiecte şi Biroului declaratii de cheltuieli şi eMS ca şi servicii suport pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria  
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achiziţionare de echipamente pentru Serviciul Autorizare Proiecte şi Biroul declaraţii de cheltuieli şi eMS din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achiziţionare de echipamente pentru Serviciul Autorizare Proiecte şi Biroul declaraţii de cheltuieli şi eMS din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 11.02.19
Achiziţionarea de monitoare din bugetul de asistenţă tehnică aferent Programului Interreg V-A Romania – Ungaria pentru Biroul Declaraţii de Cheltuieli şi eMS. 27.11.19
Achiziţionarea de materiale consumabile IT&C pentru Autoritatea de Management a programului Interreg V-A Romania-Ungaria şi a structurilor suport 24.06.19
Achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: 1. Frigider mic x 3 buc.; 2. Frigider mare x 1 buc.; 3. Espressor automat x 2 buc.; 4. Espressor x 2 buc.; 5. Cuptor cu microunde x 3 buc. . 10.01.19
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18