Feedback
I.D.: 65236637

Achizitionarea de servicii externe S.S.M si P.S.I. pentru un numar estimativ de personal de 2000 de salariati si un numar de 55 de locuri de munca.

Data publicarii
18.01.22 Exista 971.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71317000-3 79417000-0 71317100-4 75210000-1
Termenul limita pentru depunere:
24.01.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ATRIBUTII SERVICIU EXTERN S.S.M. : Are atributii de coordonare si supraveghere a activitatii de prevenire a riscurilor profesionale si protectia sanatatii si securitatea lucratorilor tuturor locurilor de munca din unitater privind urmatoarele: -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor, difuzarea...
ATRIBUTII SERVICIU EXTERN S.S.M. : Are atributii de coordonare si supraveghere a activitatii de prevenire a riscurilor profesionale si protectia sanatatii si securitatea lucratorilor tuturor locurilor de munca din unitater privind urmatoarele: -elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor, difuzarea acestora in unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator; - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea, in scris, a periodicitatii instruirii pentru fiecare loc de munca in instructiunile proprii; difuzarea acestora in unitate numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator; - efectuarea controalelor interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora; - urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre inspectorii de munca, cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; - cercetarea evenimentelor din unitate - face parte din Comisia de cercetare a evenimentelor care se produc in unitate; - este secretarul Comitetului de Securitate si Sanatate in munca -CSSM; - intocmirea documentelor de evaluarea a conditiilor de munca pentru Protectia maternitatii, colaborarea cu Serviciul de Medicina Muncii pentru documentele de protectia maternitatii, predarea documentelor (in copie) la I.T.M. Bucuresti , la DSP Bucuresti si la serviciul RUNOS al unitatii (in original); - elaborare Plan Prevenire si Protectie - intocmirea necesarului de E.L. (echipament de lucru) pe loc de munca/ lucrator si repartizarea lui, cu aprobarea conducerii unitatii; - intocmirea necesarului de E.I.P. (echipament individual de protectie) pe loc de munca/ lucrator si repartizarea lui, cu aprobarea conducerii unitatii; - efectuarea instructajului introductiv general la angajare; - intocmirea fisei de identificare a factorilor de risc profesional pentru noii angajati; - colaborare cu serv. RUNOS si Medicina Muncii pentru documentele necesare acordarii sporurilor salariale. ATRIBUTII CADRU TEHNIC - participa la elaborarea si aplicarea conceptiei de aparare impotriva incendiilor la nivelul unitatii; - controleaza aplicarea normelor de aparare impotriva incendiilor in domeniul specific; - propune includerea in bugetele proprii a fondurilor necesare organizarii activitatii de aparare impotriva incendiilor, dotarii cu mijloace tehnice pentru apararea impotriva incendiilor si echipamente de protectie specifice; - indruma si controleaza activitatea de aparare impotriva incendiilor; - prezinta conducerii, semestrial sau ori de cate ori situatia impune, raportul de evaluare a capacitatii de aparare impotriva incendiilor; - elaboreaza instructiunile de aparare impotriva incendiilor specifice unitatii si le difuzeaza numai dupa ce au fost supuse aprobarii conducerii; - elaboreaza tematici pentru toate fazele de instruire, cu stabilirea in scris, a periodicitatii instruirii pentru fiecare loc de munca in instructiunile interne; - verifica daca salariatii cunosc si respecta instructiunile necesare privind masurile de aparare impotriva incendiilor; - verifica starea mijloacelor tehnice de stingere si alarmare si instiinteaza conducerea de situatia constatata; - organizeaza si conduce exercitiile de evacuare si folosirea stingatoarelor cu salariatii unitatii conform graficului aprobat de conducerea unitatii; - organizeaza activitatea de verificare si reincarcare a stingatoarelor din dotare cu firme specializate , cu aprobarea conducerii unitatii; - urmareste aplicarea si rezolvarea sesizarilor echipelor de control ISU, cu informarea conducerii unitatii;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu