Feedback
I.D.: 12920962

Achizitionarea de servicii de organizare a două serii de instruire, fiecare serie având câte 2 module, pentru instruirea a 50 persoane din cadrul DGP - AM POPAM (25 persoane / serie) având ca temă evaluarea proiectelor depuse în cadrul Programului Opera?ional Pescuit ?i Afaceri Maritime 2014-2020

Data publicarii
16.05.16 Exista 106.985 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80510000-2 80511000-9 55110000-4
Termenul limita pentru depunere:
27.05.16
 
 
Documente participare:
  1. DETALII-ANUNT-DGP-AM-POPAM.pdf
  2. DOCUMENTATIE-ATRIBUIRE-CAIET-DE-SARCINI.pdf
  3. FORMULARE.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de servicii de organizare a două serii de instruire, fiecare serie având câte 2 module, pentru instruirea a 50 persoane din cadrul DGP - AM POPAM (25 persoane / serie) având ca temă evaluarea proiectelor depuse în cadrul Programului Opera?ional Pescuit ?i Afaceri Maritime 2014-2020
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Anulata - Evaluarea ex-ante ?i evaluarea de mediu pentru Programul Opera?ional pentru Pescuit ?i Afaceri Maritime ( POPAM) aferent 2014-2020 20.08.14
Evaluarea ex-ante ?i evaluarea de mediu pentru Programul Opera?ional pentru Pescuit ?i Afaceri Maritime ( POPAM) aferent 2014-2020 20.08.14
Achizi?ionare servicii de organizare a unui eveniment interna?ional de diseminare a rezultatelor Programului Opera?ional INTEREG IV C ?i de identificare de parteneri pentru participarea în proiecte din cadrul programului INTERREG EUROPE 2014 -2020, adresat beneficiarilor existen?i cât ?i noilor categorii de beneficiari, eveniment ce va avea loc la Bucure?ti 21.05.15
Furnizare echipamente IT (computere portabile, servere si echipamente de fotocopiere) necesare în cadrul proiectului „Întarirea capacita?ii administrative a Ministerului Finan?elor Publice în implementarea masurilor de sprijin de natura ajutorului de stat” – SIPOCA 8, finan?at prin Programul Opera?ional Capacitate Administrativa (POCA)  
Furnizare echipamente IT (computere portabile, servere si echipamente de fotocopiere) necesare în cadrul proiectului „Întarirea capacita?ii administrative a Ministerului Finan?elor Publice în implementarea masurilor de sprijin de natura ajutorului de stat” – SIPOCA 8, finan?at prin Programul Opera?ional Capacitate Administrativa (POCA) 22.11.17
Achizitie de servicii de organizare de evenimente în domeniul anti-frauda, pentru Autoritatea de Management pentru Programul Opera?ional Capacitate Administrativa ?i structurile suport 18.08.16
Selectie de oferte în vederea organizării primei reuniuni a Comitetului Comun de Monitorizare pentru Programul Opera?ional Comun "Bazinul Mării Negre 2014-2020” Bucure?ti, 31 martie - 1 aprilie 2016 21.03.16
Achizitionarea de servicii de consultan?a pentru realizarea strategiei de rebranding a Programului Opera?ional Regional 2014 - 2020 23.11.16
Achiziţionare mijloc de transport pentru Autoritatea Comună de Management a Programului Opera?ional Comun România - Ucraina - Republica Moldova 2007 - 2013 02.11.16
Achizitie materiale promo?ionale necesare promovarii Programului Opera?ional Comun România - Ucraina - Rep. Moldova 2007-2013