Feedback
I.D.: 9644875

Achizitionarea de servicii de arhivare documente pentru I.T.M. Bucuresti

Data publicarii
13.10.15 Exista 738.295 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
19.10.15
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 115 ml; Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate în cutii de carton, sortate dupa litera de începere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); Serviciile de arhivare documente vor cuprinde urmatoarele operatiuni: Sortarea documentelor pe angajator, respectiv dupa codurile de înregistrare fiscala/CNP ...
Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 115 ml; Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate în cutii de carton, sortate dupa litera de începere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); Serviciile de arhivare documente vor cuprinde urmatoarele operatiuni: Sortarea documentelor pe angajator, respectiv dupa codurile de înregistrare fiscala/CNP care sunt scrise pe toate documentele. Formarea dosarului fiscal pe angajator, respectiv introducerea documentelor angajatorului în ordine cronologica, pe luni si ani, într-un dosar de încopciat+Opis. Personalizarea fiecarui dosar fiscal, respectiv scrierea elementelor de identificare ale contribuabilului pe fata exterioara a dosarului: Denumirea contribuabilului;Cod unic de înregistrare fiscala/CNP;Numar de ordine al dosarului fiscal;Numar pagini dosar fiscal;Ordonarea pe sectoarele municipiului Bucuresti, pe mari, mijlocii si mici contribuabili, a dosarelor fiscale create; Aranjarea în cutii pentru arhivare a dosarelor fiscale create, în ordinea numerotarii dosarelor; Opisarea cutiilor de arhivare :denumirea contribuabililor;cod unic de înregistrare fiscala/CNP;numerotarea cutiilor cu dosare fiscale asezate în ordinea dosarelor arhivate; Formarea unei baze electronice de date, în Excel, care sa cuprinda informatiile din opisurile dosarelor fiscale, numerotarea dosarelor si a cutiilor; baza de date astfel formata, sa permita cautarea dupa CUI/CNP, denumire angajator, numar dosar. Predarea pe baza de proces-verbal a unitatilor arhivistice si a bazei de date electronice. Prestarea serviciilor arhivistice presupune indeplinirea tuturor activitatilor mentionate mai sus.In oferta prezentata, operatorul economic va prezenta pretul in lei fara T.V.A./ml de arhiva constituit care va cuprinde: toate cheltuielile de logistica si personal ?i valoarea manoperei pentru prestarea operatiilor mentionate in propunerea tehnica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu