Feedback
I.D.: 12108328

Achizitionarea de servicii de arhivare documente pentru I.T.M. Bucuresti – in vederea formarii de dosare fiscale

Data publicarii
25.03.16 Exista 671.554 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
01.04.16
Pretul estimativ:
29.376,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
• Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 102 ml; Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate in cutii de carton, sortate dupa litera de incepere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); Serviciile de arhivare documente (prelucrare arhivistica) vor cuprinde urmatoarele operatiuni: Sortarea documentelor pe angajator, respectiv dupa codurile d...
• Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 102 ml; Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate in cutii de carton, sortate dupa litera de incepere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); Serviciile de arhivare documente (prelucrare arhivistica) vor cuprinde urmatoarele operatiuni: Sortarea documentelor pe angajator, respectiv dupa codurile de inregistrare fiscala/CNP care sunt scrise pe toate documentele. Formarea dosarului fiscal pe angajator, respectiv introducerea documentelor angajatorului in ordine cronologica, pe luni si ani, intr-un dosar de incopciat+Opis. Personalizarea fiecarui dosar fiscal, respectiv scrierea elementelor de identificare ale contribuabilului pe fata exterioara a dosarului: Denumirea contribuabilului;Cod unic de inregistrare fiscala/CNP;Numar de ordine al dosarului fiscal;Numar pagini dosar fiscal;Ordonarea pe sectoarele municipiului Bucuresti, pe mari, mijlocii si mici contribuabili, a dosarelor fiscale create; Aranjarea in cutii pentru arhivare a dosarelor fiscale create, in ordinea numerotarii dosarelor; Opisarea cutiilor de arhivare:denumirea contribuabililor;cod unic de inregistrare fiscala/CNP;numerotarea cutiilor cu dosare fiscale asezate in ordinea dosarelor arhivate; Formarea unei baze electronice de date, în Excel, care sa cuprinda informatiile din opisurile dosarelor fiscale, numerotarea dosarelor si a cutiilor; baza de date astfel formata, sa permita cautarea dupa CUI/CNP, denumire angajator, numar dosar. Predarea pe baza de proces-verbal a unitatilor arhivistice si a bazei de date electronice. Prestarea serviciilor arhivistice presupune indeplinirea tuturor activitatilor mentionate mai sus.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu