• Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 102 ml; Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate in cutii de carton, sortate dupa litera de incepere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); Serviciile de arhivare documente (prelucrare arhivistica) vor cuprinde urmatoarele operatiuni: Sortarea documentelor pe angajator, respectiv dupa codurile d...
• Dimensiunea totala a fondului arhivistic ce urmeaza a fi arhivat este de aproximativ 102 ml; Documentele ce fac obiectul contractului sunt depozitate in cutii de carton, sortate dupa litera de incepere a denumirii angajatorului (Atentie, nu sunt sortate dupa CUI/CNP); Serviciile de arhivare documente (prelucrare arhivistica) vor cuprinde urmatoarele operatiuni: Sortarea documentelor pe angajator, respectiv dupa codurile de inregistrare fiscala/CNP care sunt scrise pe toate documentele. Formarea dosarului fiscal pe angajator, respectiv introducerea documentelor angajatorului in ordine cronologica, pe luni si ani, intr-un dosar de incopciat+Opis. Personalizarea fiecarui dosar fiscal, respectiv scrierea elementelor de identificare ale contribuabilului pe fata exterioara a dosarului: Denumirea contribuabilului;Cod unic de inregistrare fiscala/CNP;Numar de ordine al dosarului fiscal;Numar pagini dosar fiscal;Ordonarea pe sectoarele municipiului Bucuresti, pe mari, mijlocii si mici contribuabili, a dosarelor fiscale create; Aranjarea in cutii pentru arhivare a dosarelor fiscale create, in ordinea numerotarii dosarelor; Opisarea cutiilor de arhivare:denumirea contribuabililor;cod unic de inregistrare fiscala/CNP;numerotarea cutiilor cu dosare fiscale asezate in ordinea dosarelor arhivate; Formarea unei baze electronice de date, în Excel, care sa cuprinda informatiile din opisurile dosarelor fiscale, numerotarea dosarelor si a cutiilor; baza de date astfel formata, sa permita cautarea dupa CUI/CNP, denumire angajator, numar dosar. Predarea pe baza de proces-verbal a unitatilor arhivistice si a bazei de date electronice. Orice document solicitat de catre I.T.M. Bucuresti in perioada de desfasurare a contractului, va fi pus la dispozitie de prestator, cu prioritate, in cel mai scurt timp. Prestarea serviciilor arhivistice presupune indeplinirea tuturor activitatilor mentionate mai sus.