Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata sub 3,5 t (LOT 1) si achizitionarea de service auto, servicii de verificari tahografe si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata peste 3,5 t (LOT 2)
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: se va incheia un contract subsecvent in fiecare an si ori de cat...
Achizitionarea de service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata sub 3,5 t (LOT 1) si achizitionarea de service auto, servicii de verificari tahografe si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata peste 3,5 t (LOT 2)
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: se va incheia un contract subsecvent in fiecare an si ori de cate ori este necesar pe parcursul derularii acordului cadru, pentru fiecare lot in parte.
A. Service auto si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata sub 3,5 t (LOT 1)
Valoarea estimata a acordului-cadru:
Valoare minima: 301.939,14 lei fara TVA
Cantitate minima: 1.594,20 ore manopera
Valoare maxima: 360.824 lei fara TVA
Cantitate maxima:1.913,04 ore manopera
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent:
Valoare minima: 150.969,57 lei fara TVA
Cantitate minima: 797,10 ore manopera
Valoare maxima: 180.412 lei fara TVA
Cantitate maxima: 956,52 ore manopera
B. Service auto, servicii de verificari tahografe si inspectie tehnica periodica (ITP) pentru autovehicule cu masa max autorizata peste 3,5 t (LOT 2)
Valoarea estimata a acordului-cadru:
Valoare minima: 536.585 lei fara TVA
Cantitate minima: 954 ore manopera
Valoare maxima: 1.001.676 lei fara TVA
Cantitate maxima: 1.470 ore manopera
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent:
Valoare minima: 268.292,50 lei fara TVA
Cantitate minima: 477 ore manopera
Valoare maxima: 579.588 lei fara TVA
Cantitate maxima: 757 ore manopera
Cantitatile minime si maxime stabilite de entitatea contractanta reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru si nu cantitatile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putand fi mai mici, egale sau mai mari, raportat la cele estimate, in functie de dinamica parcului auto, ca urmare a scoaterii/introducerii in/din parc a autovehiculelor uzate/noi.