Prin demararea procedurii de atribuire avand ca obiect Achizitionarea de mobilier specific in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418 autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele tipuri si canitati de mobilier
Pentru LOT 1, Sali de Clasa :
1...
Prin demararea procedurii de atribuire avand ca obiect Achizitionarea de mobilier specific in cadrul proiectului privind "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar din Orasul Predeal, Judetul Brasov", cod F-PNRR-Dotari-2023-0418 autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze urmatoarele tipuri si canitati de mobilier
Pentru LOT 1, Sali de Clasa :
15 Săli de clasă
(5 primar, 5 gimnazial, 5 liceal)
1 Laborator de informatică
4 Săli de grupă pentru grădiniţă
Pupitre individuale pentru elevi, modulare şi reglabile pe înălţime - 375 buc
Scaune individuale pentru elevi, reglabile pe înălţime - 375 buc
Catedra cadru didactic - 16 buc
Scaun cadru didactic - 6 buc
Dulap pentru depozitarea materialelor şi mijlloacelor didactice - 16 buc
Suport pentru echipamentele audio-vizuale - 16 buc
Cuier 8 agatatori - 48 buc
Masa calculator pentru 1 laborator de informatica - 24 buc
Scaune pentru 1 laborator de informatica - 24 buc
Scaune (I-A-L): 21-20-20: - 20 buc
Scaune (I-A-L): 26-24-23: - 30 buc
Scaune (I-A-L): 30-29-26: - 30 buc
Mese tip dreptunghi pentru 4 copii (I): 43: - 5 buc
Mese tip dreptunghi pentru 4 copii (I): 47: - 8 buc
Mese tip dreptunghi pentru 4 copii (I): 52: - 7 buc
Dulap pentru depozitarea materialelor şi mijlloacelor didactice - 4 buc
Dulap pentru jucarii - 4 buc
Dulap cu 2 usi si 2 polite - 4 buc
Biblioteca de inaltime joasa cu rafturi deschise - 4 buc
Etajera gradinita - 4 buc
Scaune din spuma curcubeu 6 buc, 4 seturi
dulap vestiar cu compartimente si bancuta - 4 buc
Masa senzoriala luminoasa - 4 buc
Pentru LOTUL 2, Mobilier Laboratoare:
Pentru Laboratorul de Fizică:
Bancă individuală laborator - 24 buc
Scaun pentru elevi laborator - 24 buc
Dulap pentru instrumente, materiale, aparatură - 2 buc
Catedră cadru didactic - 1 buc
Scaun cadru didactic - 1 buc
Pentru Laboratorul de Chimie:
Masă de laborator pentru 2 elevi - 12 buc
Scaun pentru elevi - 24 buc
Masă de laborator multifuncţională pentru experimente de ştiinţe - 1 buc
Dulap metalic, securizat, pentru substanţe - 1 buc
Dulap pentru instrumente, materiale, aparatură - 2 buc
Catedră pentru profesor - 1 buc
Scaun pentru profesor - 1 buc
Pentru Laboratorul de Biologie
Masă de laborator pentru 2 elevi - 12 buc
Scaun pentru elevi - 24 buc
Masă pentru echipamente audiovizuale - 1 buc
Dulap vitrina pentru instrumente, materiale, aparatură - 2 buc
Catedră cadru didactic - 1 buc
Scaun pentru profesor- 1 buc
Pentru LOTUL 3, Cabinet de asistenta psihopedagogica
Dulap securizat din lemn, cu 2 uşi - 1 buc
Etajeră - 2 buc
Masă individuală - 1 buc
Scaune stivuibile din material textil - 2 buc
Cuier birou - 1 buc
Birou - 1 buc
Scaun ergonomic birou - 1 buc
Fotoliu minge / gonflabil piele eco umplut cu perle polistiren - 2 buc
Cerintele minime solicitate de autoritatea contractanta pentru fiecare produs sunt descrise in cadrul tabelelor de la punctul 3.3.1 din caietul de sarcini.
aplicabile LOTULUI 1, LOTULUI 2 si LOTULUI 3 sunt:
- Livrarea produselor de la locatia contractantului la destinatia specificata de catre autoritatea contractanta in vederea efectuarii receptiei cantitative;
- Instalarea/asamblarea, punerea in functiune si testarea produselor in vederea asigurarii functionalitatii si efectuarii receptiei calitative.
- Asigurarea suportului tehnic pe perioada de garantie a produselor;
Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.