Feedback
I.D.: 37367220

ACHIZItIONAREA DE MATERIALE PENTRU , INTRETINEREA, MODERNIZAREA SI EXTINDEREA, SISTEMULUI DE ILUMINAT PUBLIC

Data publicarii
22.07.19 Exista 118.968 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31500000-1
Termenul limita pentru depunere:
30.07.19
Pretul estimativ:
182.862,41 RON - 237.721,13 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1048710.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertele din partea operatorilor economici se vor depune in termen de 6 zile calendaristice de la publicarea anuntului de participare iar solicitările de clarificări din partea operatorului economic trebuie adresate astfel încat autoritatea să aiba la dispozitie 3 zile lucratoare pentru a raspunde. Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribui...
Ofertele din partea operatorilor economici se vor depune in termen de 6 zile calendaristice de la publicarea anuntului de participare iar solicitările de clarificări din partea operatorului economic trebuie adresate astfel încat autoritatea să aiba la dispozitie 3 zile lucratoare pentru a raspunde. Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitoare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa in mod exclusiv in SICAP la Secţiunea ”Solicitari de clarificari/Intrebari/Comunicari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SICAP, in aceeasi sectiune. Ofertantii vor transmite solicitarile avand in vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.172 -173 din Legea nr.99/2016 ( 3 zile lucratoare) autoritatea contractanta raspunzand numai solicitarilor de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit ( atr.29, aliniat (3), HG 99/2016 ) Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare in legatura cu oferta în SICAP (Secţiunea “Solicitari de clarificari/Intrebari/Comunicari"). Comisia poate cere prin intermediul SICAP calificari despre ofertele depuse iar operatorii economici, vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor în maxim 2 zile lucratoare, prin intermediul SEAP (Secţiunea “Solicitari de clarificari/Intrebari/Comunicari”), in format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. De asemenea, ofertantii vor utiliza aceeasi procedura , raspunzand in termen de 2 zile calendaristice, clarificarilor cu privire la garantia de participare, constituita conform caietelor de sarcini, solicitate in termen de 1 zi de la data-limita de depunerea ofertelor, de catre comisia de evaluare . Operatorii economici vor respecta modelul de contract de lucrari – Formular nr. 10, dand o declaratie în acest sens. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Director general- ing.Oprea Mircea- Ţonu; director economic- ec. Ferezan Claudiu-Aurelian; Sef sector iluminat – ing. Oltean Cătălin-Marius
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu