Feedback
I.D.: 32865668

Achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: 1. Frigider mic x 3 buc.; 2. Frigider mare x 1 buc.; 3. Espressor automat x 2 buc.; 4. Espressor x 2 buc.; 5. Cuptor cu microunde x 3 buc. .

Data publicarii
21.12.18 Exista 461.086 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39711100-0
Termenul limita pentru depunere:
10.01.19
Pretul estimativ:
17.800,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1033990.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului il constitue achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: 1. Frigider mic x 3 buc.; 2. Frigider mare x 1 buc.; 3. Espressor automat x 2 buc.; 4. Espressor x 2 buc.; 5. Cuptor cu microunde x 3 buc. . Descrierea produselor electronice ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de...
Obiectul contractului il constitue achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: 1. Frigider mic x 3 buc.; 2. Frigider mare x 1 buc.; 3. Espressor automat x 2 buc.; 4. Espressor x 2 buc.; 5. Cuptor cu microunde x 3 buc. . Descrierea produselor electronice ce urmeaza a fi achizitionate se regaseste in caietul de sarcini. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu dispozitiile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 4 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare. Procedura de achizitie publica se va finaliza prin incheierea unui contract de furnizare. Furnizorul se obligă să livreze produsele mai sus mentionate, în perioada convenită şi în conformitate cu obligaţiile asumate prin prezentul contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de bunuri, instrumente şi produse electronice, şi echipamente pentru “Programul Interreg V-A Romania –Ungaria” Lot1 - Frigidere 1.1. Frigider o uşă - cantitate 3 buc.; 1.2. Frigider 2 uşi, min. 275 l. - cantitate 2 buc.; 1.3. Frigider 2 uşi, min. 300 l. - cantitate 1 buc.; Lot 2 - Espressoare automate 2.1. Espressor automat, min. 3 tipuri cafea - cantitate 2 buc.; 2.2. Espressor automat, min. 5 tipuri cafea - cantitate 1 buc.; 2.3. Espressor automat, min. 10 tipuri cafea - cantitate 2 buc.; Lot 3 - Cuptoare cu microunde 3 14.03.19
Achizitionarea de instrumente si produse electronice pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania-Ungaria si a structurilor suport: Lot 1- Frigider mic 3 buc Lot 2 - Frigider mare 1 buc Lot 3 - Espressor automat 2 buc Lot 4 - Espressor 2 buc Lot 5 - Cuptor cu microunde 3 buc 24.10.18
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria 25.07.19
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria  
Achiziţionarea de echipamente (hardware) şi softuri (software) pentru utilizarea sistemului electronic de monitorizare JeMS de către viitorul Program Interreg VI-A România-Ungaria 2021-2027 şi alte echipamente IT şi pachete software pentru structurile implicate în gestionarea Programului Interreg România-Ungaria 21.02.23
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achiziţionarea unui frigider din bugetul de asistenţă tehnică aferent Programului Interreg V-A Romania – Ungaria 17.10.19
Achiziţionarea unui frigider din bugetul de asistenţă tehnică aferent Programului Interreg V-A Romania – Ungaria 19.06.19
Achiziţionarea de autoturisme pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria -4 buc. 19.06.18
Achiziţionarea de jaluzele pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria 23.09.20