Feedback
I.D.: 16299032

Achizitionarea de Hard disk-uri externe pentru calculatoare pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria

Data publicarii
24.11.16 Exista 747.936 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39173000-5
Termenul limita pentru depunere:
05.01.17
Pretul estimativ:
6.468,00 RON
Documente participare:
  1. 2-171740.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de Hard disk-uri externe pentru calculatoare pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de Hard disk-uri externe pentru calculatoare pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria  
Achizitionarea de Hard disk-uri pentru e-MS pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achizitionarea de Hard disk-uri pentru e-MS pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 09.02.17
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achizitionarea de baterii externe telefoane pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 07.11.16
Achizitionarea de echipamente IT (Calculatoare tip laptop ?i accesorii + Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria  
Achizitionarea de echipamente IT (Calculatoare tip laptop ?i accesorii + Pachete software) pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 04.01.17
Achiziţionare de baterii externe telefoane pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 07.11.16
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria