Feedback
I.D.: 51694294

Achizitionarea de furnituri de birou

Data publicarii
18.11.20 Exista 168.526 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6 30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
27.11.20
Pretul estimativ:
57.168,70 RON
Documente participare:
  1. Linkul direct catre atasamente este disponibil dupa logare.
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de furnituri de birou necesare pentru buna desfasurare a activitatii Directiei de Asistenta Sociala Oradea si furnituri si materiale pentru copii necesare Crese Oradea si Centrului de Ingrijire de Zi in perioada 2020-2021
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnituri de birou si achizitia de furniture si material pentru copii 14.12.21
Furnituri de birou 12.09.17
Achizitie medicamente-produse farmaceutice, materiale stomatologice si evidente primare / consumabile de birou 09.09.20
Achizitia de furnituri si materiale pentru copii necesare Crese Oradea si Centrului de Ingrijire de Zi 15.10.18
Achizitie de furnituri si materiale pentru copii necesare Crese Oradea si Centrului de Ingrijire de Zi in perioada 2019-2020" 30.10.19
Achizitie Materiale sanitare-consumabile medicale si instrumentar medical 09.09.20
Pachet furnituri de birou, rechizite si materiale pentru derularea activitatilor recreationale, necesare pentru buna desfasurare a activitatii Administratiei Sociale Comunitare Oradea, a Centrului de Ingrijire si Educatie Timpurie si a Centrului de Ingrijire de Zi 22.07.16
Achizitia de furnituri si materiale pentru copii necesare Crese Oradea si Centrului de Ingrijire de Zi 27.09.18
Consumabile pentru imprimante si multifunctionale 03.05.18
Executia lucrarilor aferente obiectivelor: LOT 1 "Asfaltare curte la Scoala Gimnaziala Avram Iancu Oradea, str. Ghe. Pop de Basesti, nr. 3–3A, Oradea" LOT 2 "Reparatii asfalt pentru terenul de sport la Liceul Ortodox Ep. Roman Ciorogariu, str. Aluminei, nr. 88, Oradea" LOT 3 "Reparatii curente Colegiul National Emanuil Gojdu, str. Spiru Haret nr. 3-5, Oradea" LOT 4 "Reparatii curente la Gradinita nr. 52 si Cresa. nr. 3, str. Calugareni, nr. 8/A, Oradea" LOT 5 "Reparatii curente la Gradinita nr. 34, Parcul Petofi Sandor, nr. 36, Oradea" LOT 6 "Reparatii curente la Cresa nr. 9 si Cresa nr. 12, str. Poienitei, nr. 2/A, Oradea" LOT 7 "Reparatii curente la Cresa nr. 2 "Picioruse Vesele", str. Gradinarilor, nr. 8, Oradea" LOT 8 "Reparatii curente la Gradinita cu program normal, nr. 19, str. Apelor, nr. 5, Oradea" LOT 9 "Reparatii curente la Cresa nr. 6 "Casuta Veseliei", str. Aluminei, nr. 100/A, Oradea" LOT 10 "Reparatii curente la Gradinita cu program prelungit, nr. 45, str. Aluminei, nr.