Feedback
I.D.: 52442674

Achizitionarea de echipamente si echipamente IT si periferice pentru Serviciul Autorizare Proiecte din cadrul Autoritatii de Management a Programului Interreg V-A Romania - Ungaria

Data publicarii
11.12.20 Exista 813.059 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233132-5
Termenul limita pentru depunere:
21.01.21
Pretul estimativ:
18.284,00 RON - 18.284,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.docx
  2. CONTRACT - Model Orientativ.docx
  3. FisaDate_DF1101928.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria. Procedura este impartita in 3 loturi. Se va incheia cate un contract de furnizare pentru fiecare lot in parte. Durata fiecarui contract este de 90 zile de la data semnarii acestora de catre ambele parti. Termen de livrare şi montare: maxim 30 zile de la data emiterii instr...
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria. Procedura este impartita in 3 loturi. Se va incheia cate un contract de furnizare pentru fiecare lot in parte. Durata fiecarui contract este de 90 zile de la data semnarii acestora de catre ambele parti. Termen de livrare şi montare: maxim 30 zile de la data emiterii instrucţiunii de începere a activităţilor contractului. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 17 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor . În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire în a 12 a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de echipamente si echipamente IT si periferice pentru Serviciul Autorizare Proiecte din cadrul Autoritatii de Management a Programului Interreg V-A Romania - Ungaria 30.09.20
Achizitionarea de echipamente si echipamente IT si periferice pentru Serviciul Autorizare Proiecte din cadrul Autoritatii de Management a Programului Interreg V-A Romania - Ungaria 30.09.20
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 06.04.20
Achiziţionarea de echipamente pentru Serviciului Autorizare Proiecte din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 06.04.20
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziționarea de echipamente de birou din bugetul de asistență tehnică al programului Interreg V-A România-Ungaria 06.02.20
Achiziţionarea de echipamente de birou din bugetul de asistenţă tehnică al programului Interreg V - A România - Ungaria 06.02.20
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionare de echipamente pentru Serviciul Autorizare Proiecte şi Biroul declaraţii de cheltuieli şi eMS din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria