Feedback
I.D.: 29278897

Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului "Asistenţă Tehnică - Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: • Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) • Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare)

Data publicarii
29.06.18 Exista 22.409 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 48620000-0
Termenul limita pentru depunere:
09.07.18
Pretul estimativ:
122.600,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1006413.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului "Asistenţă Tehnică - Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: • Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) • Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare...
Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului "Asistenţă Tehnică - Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: • Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) • Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare) Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: a 2-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului „Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: • Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) • Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare) 08.06.18
Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului "Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria", finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare)  
„Achizitionare de echipamente IT, licen?e în cadrul proiectului „Asisten?a Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finan?at din contractul de finan?are 2/7-AT/26.09.2016. 27.04.18
Anulata - „Achizitionare de echipamente IT, licen?e în cadrul proiectului „Asisten?a Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finan?at din contractul de finan?are 2/7-AT/26.09.2016. 27.04.18
Actualizare documentatie „Achizitionare de echipamente IT, licente in cadrul proiectului „Asistenta Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016. Se achizitioneaza urmatoarele produse: Laptop = 6 buc. si Pachet software office = 6 buc.” 12.05.17
„Achizitionare de echipamente IT, licente in cadrul proiectului „Asistenta Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016. Se achizitioneaza urmatoarele produse: Laptop = 6 buc. si Pachet software office = 6 buc.”  
”Achiziţionarea a 3 (trei) autoturisme hybrid în vederea asigurării mijloacelor de transport pentru Secretariatul Comun”, in cadrul proiectului Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016 26.06.18
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 3 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 08.08.18
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 5 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 17.09.18
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 3 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 27.08.18