Feedback
I.D.: 30629986

Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului "Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria", finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare)

Data publicarii
10.09.18 Exista 18.056 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
122.600,00 RON - 122.600,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Achizitionare de echipamente IT, licenţe în cadrul proiectului "Asistenţa Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria", finanţat din contractul de finanţare 2/7-AT/26.09.2016. Se achiziţioneaza urmatoarele produse: Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile); conform specficatiilor tehnice minimale cuprinse in caietul de sarcini. Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620...
"Achizitionare de echipamente IT, licenţe în cadrul proiectului "Asistenţa Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria", finanţat din contractul de finanţare 2/7-AT/26.09.2016. Se achiziţioneaza urmatoarele produse: Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile); conform specficatiilor tehnice minimale cuprinse in caietul de sarcini. Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare); conform specficatiilor tehnice minimale cuprinse in caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului "Asistenţă Tehnică - Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: • Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) • Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare) 09.07.18
Achizitionarea de echipamente IT, inclusiv licente in cadrul proiectului „Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016, conform caietului de sarcini. Se achizitioneaza urmatoarele produse: • Laptop = 12 buc; cod CPV 30213100-6 (Computere portabile) • Pachet software office = 12 buc; cod CPV 48620000-0 (Sisteme de operare) 08.06.18
„Achizitionare de echipamente IT, licen?e în cadrul proiectului „Asisten?a Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finan?at din contractul de finan?are 2/7-AT/26.09.2016. 27.04.18
Anulata - „Achizitionare de echipamente IT, licen?e în cadrul proiectului „Asisten?a Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finan?at din contractul de finan?are 2/7-AT/26.09.2016. 27.04.18
Actualizare documentatie „Achizitionare de echipamente IT, licente in cadrul proiectului „Asistenta Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016. Se achizitioneaza urmatoarele produse: Laptop = 6 buc. si Pachet software office = 6 buc.” 12.05.17
„Achizitionare de echipamente IT, licente in cadrul proiectului „Asistenta Tehnica – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016. Se achizitioneaza urmatoarele produse: Laptop = 6 buc. si Pachet software office = 6 buc.”  
”Achiziţionarea a 3 (trei) autoturisme hybrid în vederea asigurării mijloacelor de transport pentru Secretariatul Comun”, in cadrul proiectului Asistenţă Tehnică – Secretariatul Comun pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria”, finantat din contractul de finantare 2/7-AT/26.09.2016 26.06.18
"Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 5 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini"  
"Achiziţie materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini" 19.04.21
„Furnizare produse informative si de promovare, servicii de conceptie grafica, tipografice si realizare/inscriptionare a unor materiale promotionale pe 5 loturi, cu respectarea elementelor de identitate vizuala ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum si a specificatiilor tehnice prevazute în caietul de sarcini” 17.09.18