Feedback
I.D.: 37174416

Achizitionarea de echipament individual de protectie si uniforma de ceremonii pentru personalul operativ

Data publicarii
12.07.19 Exista 178.446 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
23.07.19
Pretul estimativ:
72.000,00 RON - 600.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1048077.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA isi propune sa achizitioneze echipament individual de protecţie şi uniformă de ceremonii pentru personalul operativ, pentru cantitatile din CAIETUL DE SARCINI, în functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Echipamentele individuale de protecţie şi uniformele de ceremonie respectă prevederile Ordinului nr. 1418 din 12 decembrie 2017 privind echipamentul individual de protecţie ...
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN SUCEAVA isi propune sa achizitioneze echipament individual de protecţie şi uniformă de ceremonii pentru personalul operativ, pentru cantitatile din CAIETUL DE SARCINI, în functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Echipamentele individuale de protecţie şi uniformele de ceremonie respectă prevederile Ordinului nr. 1418 din 12 decembrie 2017 privind echipamentul individual de protecţie de mare vizibilitate şi uniforma de ceremonii pentru personalul operativ de intervenţie din cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene şi al Serviciului de Ambulantă Bucureşti-Ilfov. Autoritatea contractantă doreşte să achiziţioneze echipamente prin semnarea unui acord cadru pentru perioada septembrie 2019 – 31 decembrie 2020. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic . Contractele subsecvente aferente acordului cadru, se vor încheia în funcţie de necesităţi şi de fondurile alocate în acest sens, iar cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite în raport cu necesităţile ce fac obiectul contractului şi a resurselor financiare pe care autoritatea contractantă le are la dispoziţie. Valoarea estimată a acordului cadru pentru Achiziţia de echipamente este cuprinsă între valoarea minimă de 72.000 lei fără TVA şi valoarea maximă de 600.000 lei fără TVA. Având în vedere dispoziţiile art.4 alin.2 din OUG nr.71/2012 potrivit cărora Ministerul Sănătăţii a fost desemnat ca Unitate de Achiziţii Publice Centralizată şi unităţile sanitare subordonate acestuia, inclusiv S.A.J. Suceava, pot desfăşura achiziţii publice pentru chizitionarea de echipament individual de protectie si uniforma de ceremonii pentru personalul operativ aferente anului 2019 – 2020, însă în lipsa unui termen cert până la care Ministerul Sănătăţii va finaliza procedura de achiziţii, achizitorul S.A.J. Suceava îşi rezervă dreptul de a denunţa unilateral acordul cadruprintr-o notificare scrisă, adresată asiguratorului cu 10 zile anterior producerii efectelor denunţării acord cadru, fără nici o compensaţie, în cazul în care printr-un act normativ sau printr-o adresă emisă de către Ministerul Sănătăţii, va fi adusă la cunoştinţă împlinirea termenului de implementare la nivel naţional al sistemului centralizat de achiziţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu