Feedback
I.D.: 15839098

Achizitionarea de baterii externe telefoane pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria

Data publicarii
01.11.16 Exista 751.270 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
31440000-2
Termenul limita pentru depunere:
07.11.16
Pretul estimativ:
2.015,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionarea de baterii externe telefoane pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionare de baterii externe telefoane pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România - Ungaria 07.11.16
Achizitionarea de Hard disk-uri externe pentru calculatoare pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria  
Achizitionarea de Hard disk-uri externe pentru calculatoare pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A România – Ungaria 05.01.17
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
Achizitionare de produse si accesorii IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania –Ungaria si a structurilor suport  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achizitionare de produse si accesorii IT&C pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A Romania –Ungaria si a structurilor suport 05.11.18
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria 25.07.19
Achiziţionarea de scaune de birou pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V-A România-Ungaria