Achizitia de produse de curatenie se efectueaza in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 si cu respectarea:•Legea 319/2006 Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, cu modificaril...
Achizitia de produse de curatenie se efectueaza in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 si cu respectarea:•Legea 319/2006 Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, cu modificarile si completarile ulterioare;•Hotărârea Guvernului nr. 1091/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă;•Hotărârea Guvernului nr. 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;•SR EN ISO 4500:2018 Sisteme de management al sanatatii in munca;•HG 1425/2006 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securitatii si Sanatatii in Munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;•HG 1048/2006 privind cerintele minime de Securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echhipamentelor individuale de protective la locul de munca;•ISSM-HE-01-Instructiuni proprii de SSM pentru unitatile de productie din HIDROELECTRICA, editie revizuita in vigoare;•HG 1146/2006 privind cerinte minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca;•Contractul Colectiv de Muncă al Hidroelectrica S.A. în vigoare.Valoare maxima estimata Acord Cadru: 734868,28 LEI fara TVAValoarea estimata a Contractelor subsecvente cu durata estimata de 12 luni este egala, respectiv: 244956,0933/ 12 luni;Cantitatile maxime de produse ale Acordului cadru, cu durata de 36 luni, este conform Anexei 1 – Caiet de sarcini.Contractele subsecvente, se vor incheia cu urmatoarea frecventa, se estimeaza a fi atribuit 1 contract subsecvent la 12 luni. Valoarea fiecaruia se va stabili in functie de necesitate si in limita fondurilor alocate prevazute prin BVC.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este cea a Contractului subsecvent nr. 1, respectiv: 244956,00 lei fara TVA, incheiat pe o perioada de 12 luni.Oferta va contine un singur model, tip, marca de produs pentru fiecare tip de produs achizitionat, de la un singur producator.Cantitatea ofertei, obligatorie, pentru Acord cadru, si pentru primul contract subsecvent al Acordului cadru, repartizata pe sucursale si executiv este mentionata in– Anexa a caietului de sarcini.Achizitorul va comanda către furnizor doar cantităţile strict necesare, neavând obligaţia, ca la sfârşitul Acordului cadru si/sau contractului subsecvent de furnizare, să achiziţioneze cantitatile maxime estimate aferente produselor. Livrarea produselor se va face la comanda fermă a beneficiarului, , ce va conţine cantităţile, în limita cantităţilor maxime.Produsele se vor livra DDP la depozitele sucursalelor, respectiv Executiv, Hidroelectrica SA - ale căror adrese sunt prezentate în Anexa din prezentul caiet de sarcini.