Feedback
I.D.: 66755609

Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020

Data publicarii
03.03.22 Exista 724.143 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39224300-1
Pretul estimativ:
233.432,16 RON - 233.432,16 RON
734.868,28 RON - 734.868,28 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de produse de curatenie se efectueaza in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 si cu respectarea:•Legea 319/2006 Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, cu modificaril...
Achizitia de produse de curatenie se efectueaza in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 si cu respectarea:•Legea 319/2006 Securităţii şi Sănătăţii în Muncă, cu modificarile si completarile ulterioare;•Hotărârea Guvernului nr. 1091/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru locul de muncă;•Hotărârea Guvernului nr. 1048/2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecţie la locul de muncă;•SR EN ISO 4500:2018 Sisteme de management al sanatatii in munca;•HG 1425/2006 pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securitatii si Sanatatii in Munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;•HG 1048/2006 privind cerintele minime de Securitate si sanatate pentru utilizarea de catre lucratori a echhipamentelor individuale de protective la locul de munca;•ISSM-HE-01-Instructiuni proprii de SSM pentru unitatile de productie din HIDROELECTRICA, editie revizuita in vigoare;•HG 1146/2006 privind cerinte minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca;•Contractul Colectiv de Muncă al Hidroelectrica S.A. în vigoare.Valoare maxima estimata Acord Cadru: 734868,28 LEI fara TVAValoarea estimata a Contractelor subsecvente cu durata estimata de 12 luni este egala, respectiv: 244956,0933/ 12 luni;Cantitatile maxime de produse ale Acordului cadru, cu durata de 36 luni, este conform Anexei 1 – Caiet de sarcini.Contractele subsecvente, se vor incheia cu urmatoarea frecventa, se estimeaza a fi atribuit 1 contract subsecvent la 12 luni. Valoarea fiecaruia se va stabili in functie de necesitate si in limita fondurilor alocate prevazute prin BVC.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este cea a Contractului subsecvent nr. 1, respectiv: 244956,00 lei fara TVA, incheiat pe o perioada de 12 luni.Oferta va contine un singur model, tip, marca de produs pentru fiecare tip de produs achizitionat, de la un singur producator.Cantitatea ofertei, obligatorie, pentru Acord cadru, si pentru primul contract subsecvent al Acordului cadru, repartizata pe sucursale si executiv este mentionata in– Anexa a caietului de sarcini.Achizitorul va comanda către furnizor doar cantităţile strict necesare, neavând obligaţia, ca la sfârşitul Acordului cadru si/sau contractului subsecvent de furnizare, să achiziţioneze cantitatile maxime estimate aferente produselor. Livrarea produselor se va face la comanda fermă a beneficiarului, , ce va conţine cantităţile, în limita cantităţilor maxime.Produsele se vor livra DDP la depozitele sucursalelor, respectiv Executiv, Hidroelectrica SA - ale căror adrese sunt prezentate în Anexa din prezentul caiet de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 08.09.21
Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020 05.05.21
Servicii de intretinere, revizie, service aparate de respirat si intretinere compresoare pentru imbuteliere aer respirabil ale CNE Cernavoda – CR 39874 17.04.24
ECHIPAMENTE INDIVIDUALE DE PROTECTIE PENTRU PERSONALUL CNE-CERNAVODA 16.02.24
“Masti faciale de uz medical" 25.08.20
Echipament individual de protectie, set: casca , vesta, pantof protectie.  
Servicii de verificare periodica si service pentru echipamentele individuale de protectie si sistemele pentru prevenirea caderilor de la inaltime  
Achiziţie sectorială de produse având ca obiect achiziţia de : “Mănuşi rezistente la uzură , sfâsiere şi penetraţie - Lot 1 , “Mănuşi termoizolante - Lot 2 , “Vestă avertizoare" - Lot 3, “Pelerine impermeabile cu glugă" - Lot 4; “Costume termoizolante (vătuite şi antistatice)" – Lot 5 şi “Cască protecţie" – Lot 6  
"Servicii de încercare profilactică a echipamentului individual de protecţie electroizolant şi a mijloacelor de protecţie electroizolante" 17.04.24
Furnizare echipamente individuale de lucru si protectie pentru anumite categorii de personal