Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica necesare pentru buna desfasurare a
activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3, unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3Numărul de zile
până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractantă
va răspunde în mod clar și comp...
Achizitionarea articolelor de papetarie si birotica: LOT 1 Papetarie si LOT 2 Birotica necesare pentru buna desfasurare a
activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3, unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3Numărul de zile
până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractantă
va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a
ofertelor.Pe durata acordului cadru, autoritatea contractanta estimeaza ca se vor încheia maxim 4 contracte subsecvente per
lot, dar autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a incheia mai multe sau mai putine contracte subsecvente, in functie
de necesitati:Valoarea totală estimată a achiziţiei, este de 14.377.438,76 exclusiv TVALOT 1 PapetarieValoarea celui mai
mic contract subsecvent: 3,704.29 lei exclusiv TVA;Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 1,477,049.90 lei exclusiv
TVA;Valoarea minimă a acordului cadru: 1,480,754.19 lei exclusiv TVA;Valoarea maximă a acordului cadru: 5,908,199.60 lei exclusiv
TVA.LOT 2 BiroticaValoarea celui mai mic contract subsecvent: 3,122.98 lei exclusiv TVA;Valoarea celui mai mare contract subsecvent:
2,434,576.33 lei exclusiv TVA;Valoarea minimă a acordului cadru: 2,437,699.31 lei exclusiv TVA;Valoarea maximă a acordului
cadru: 9,741,822.60 lei exclusiv TVAEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului
acord cadru, precum si ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre
cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru se regasesc anexate la documentatia de atribuire.