Feedback
I.D.: 38787669

Achizitionare utilaj in comuna Maieru, judetul Bistrita-Nasaud

Data publicarii
30.09.19 Exista 58.808 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
43310000-9
Termenul limita pentru depunere:
17.10.19
Pretul estimativ:
564.610,20 RON - 564.610,20 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1054399.zip
  2. RASPUNS CLARIFICARI LA PROCEDURA SEMNAT.pdf
  3. 6_formulare SEMNAT.pdf
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va achizitiona un utilaj multifunctional prevazut cu urmatoarele accesorii: lama frontala deszapezire, sararita pentru imprastiat material anti-derapant, lanturi antiderapante pentru toate 4 rotile, perie maturare, bena basculabila trilateral, care va fi folosit pentru deszpezirea drumurilor, preintampinarea formarii poleiului si a ghetii, curăţarea drumurilor de aluviuni, precum şi deblocarea drumurilor de copacii dobor...
Se va achizitiona un utilaj multifunctional prevazut cu urmatoarele accesorii: lama frontala deszapezire, sararita pentru imprastiat material anti-derapant, lanturi antiderapante pentru toate 4 rotile, perie maturare, bena basculabila trilateral, care va fi folosit pentru deszpezirea drumurilor, preintampinarea formarii poleiului si a ghetii, curăţarea drumurilor de aluviuni, precum şi deblocarea drumurilor de copacii doborâţi de furtuni. Valoarea estimata a contractului este 564.610,20 lei, fara TVA, reprezentand 121.200 euro, fara TVA (la cursul de schimb leu/euro al BCE 01.01.2018, respectiv 1 euro=4,6585 lei) din care 417.527,38 lei, fara TVA valoare eligibila si 147.082,82 lei, fara TVA valoare neeligibila: NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 10 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu