Feedback
I.D.: 53408638

Achizitionare sistem informatic integrat (hardware si software) in cadrul proiectului "Inovare prin informatizare la nivelul Consiliului Judetean Sibiu"

Data publicarii
19.01.21 Exista 167.568 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212000-4 30211300-4
Termenul limita pentru depunere:
09.03.21
Pretul estimativ:
1.842.016,81 RON - 1.842.016,81 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.01.21 Publicat la 29.01.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului consta in achizitionarea unui sistem informatic integrat (hardware si software) in cadrul proiectului "Inovare prin informatizare la nivelul Consiliului Judetean Sibiu", conform cerintelor din caietul de sarcini. Durata contractului este de 24 luni, din care 2 luni livrare componente hardware si licente, 10 luni componenta software: operationalizarea sistemului GIS cu toate componentele descrise, inven...
Obiectul contractului consta in achizitionarea unui sistem informatic integrat (hardware si software) in cadrul proiectului "Inovare prin informatizare la nivelul Consiliului Judetean Sibiu", conform cerintelor din caietul de sarcini. Durata contractului este de 24 luni, din care 2 luni livrare componente hardware si licente, 10 luni componenta software: operationalizarea sistemului GIS cu toate componentele descrise, inventarierea datelor existente si realizarea necesarului de date in vederea popularii sistemului, introducerea de date/compatibilizarea acestora si instruirea personalului de specialitate, 12 luni mentenanta software si asistenta tehnica IT gratuita, de la data receptiei finale. in conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare cu cel putin 12 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu