Lot 1- Achizitionarea si punerea in functiune a trei sirene electronice pentru modernizarea Sistemului de Înstiintare si Alarmare Locală –SIAL .Furnizorul va asigura transportul sirenelor la sediul achizitorului, montarea , punerea in functiune pe amplasamentele stabilite in Studiul de audibilitate, probele functionale, scolarizarea si instruire a personalului de exploatare precum si alte cerinte prevazute in caietul de s...
Lot 1- Achizitionarea si punerea in functiune a trei sirene electronice pentru modernizarea Sistemului de Înstiintare si Alarmare Locală –SIAL .Furnizorul va asigura transportul sirenelor la sediul achizitorului, montarea , punerea in functiune pe amplasamentele stabilite in Studiul de audibilitate, probele functionale, scolarizarea si instruire a personalului de exploatare precum si alte cerinte prevazute in caietul de sarcini .
In conformitate cu Studiul de audibilitate locaţiile pentru cele trei sirene sunt următoarele: str. Soarelui nr 1, Colegiul tehnic de transporturi; str. Ecoului, bl.F7, sc. C;Piaţa Ştefan cel Mare Grand hotel Ceahlăul
Lot 2-Achizitionare echipamente conform OMAI 192/2012 : binoclu cu infrarosu , camera video cu termoviziune, radiotelefoane portabile cu acumulator -7 buc .Specificatiile pentru echipamente sunt prevăzute în caietele de sarcini .
LOT 3-Achizitionarea si instalarea unui grup electrogen cu automatizare .Furnizorul va asigura stabilirea parametrilor generatorului electric adecvat , proiectarea schemei de automatizare , furnizarea generatorului , punerea în functiune a întregului ansamblu (instalatii de automatizare , generator), verificarea trimestrială timp de 12 luni de la data receptiei a întregului ansamblu si alte operatiuni detaliate caietul de sarcini .
Lot 4-Achizitionarea a 2 corturi impermeabile pentru situatii de urgenta necesare asigurării unor spatii de cazare temporare în cazul producerii unor situatii de urgenta (cutremure , inundatii) cu capacitatea de adapostire de 20 paturi si caracteristici conform caietului de sarcini.
Termenul pentru eventuale solicitari de clarificări este de 5 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 3-a zi înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor .