Agentia pentru Finantarea a Investitiilor Rurale este o institutie publica, cu personalitate juridica, finantata din venituri proprii si subventii alocate de la bugetul de stat, aflata in subordinea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale. Agentia are atributii pentru realizarea functiilor stabilite in conformitate cu Planul National Strategic pentru Dezvoltare Rurala, Programul National pentru Dezvoltare Rurala 200...
Agentia pentru Finantarea a Investitiilor Rurale este o institutie publica, cu personalitate juridica, finantata din venituri proprii si subventii alocate de la bugetul de stat, aflata in subordinea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale. Agentia are atributii pentru realizarea functiilor stabilite in conformitate cu Planul National Strategic pentru Dezvoltare Rurala, Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013, Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2014-2020 si reglementarile Comisiei Europene, precum si cu dispozitiile din Legea nr.316/2001-Acordul Multianual de Finantare dintre Guvernul Romaniei si Comisia Comunitatilor Europene. I. Cerinte privind prestarea serviciilor Se solicita servicii de analiza si remediere a disfunctionalitatilor aparute la produsele software Microsoft, in limita a 210 ore/an, livrate sub managementul reprezentantilor producatorilor tehnologiilor oferite, cu scopul de a oferi asistenta tehnica pentru instalare, implementare si training la nivelul tuturor tehnologiilor Microsoft utilizate in cadrul infrastucturii informatice AFIR. Aceste servicii derulate la solicitarea achizitorului (beneficiarului) trebuie sa includa: • Servicii proactive (workshop-uri si/sau review-uri) in limita a 100 ore; • Servicii de administrare a serviciilor, prestate de un manager tehnic dedicat al contului, 70 ore pentru fiecare an; • Servicii de suport pentru remedierea problemelor, de pana la 40 ore; Serviciile vor fi dedicate pe toata durata derularii contractului, precum urmeaza: Categorii de servicii: 1. Administrarea contului prin intermediul unui manager tehnic de cont dedicat, apartinand echipei de specialisti a ofertantului; 2. Rezolvarea problemelor prin intermediul asistentei tehnice de specialitate in cazul problemelor cu simptome specific intalnite pe parcursul utilizarii produselor software de baza achizitionate. Suportul pentru rezolvarea problemelor trebuie sa fie disponibil 24(douazecisipatru) ore pe zi, 7(sapte) zile pe saptamana, prin intermediul unor ingineri dedicati, pentru fiecare tip de produs ce compune infrastructura. Serviciul va fi asigurat integral de catre ofertant, prin persoane ce vor fi vorbitori de limba romana (sau prin translatori). 3. Ateliere – se vor pregati ateliere in legatura cu software-ul de baza achizitionat, inclusiv servicii utilizate pentru aplicatii si baze de date in mediul Microsoft Azure, in limita orelor disponibile, conduse de un instructor, la sediul beneficiarului, sau participari programate la atelierele organizate de producatorul tehnologiei in Bucuresti. Acestea vor fi asigurate integral de catre ofertant; 4. Servicii de suport rapid la sediul beneficiarului, la cererea acestuia. Producatorul trebuie sa poata asigura servicii de suport rapid la sediul beneficiarului prin specialistii pe care ii nominalizeaza in cadrul ofertei acestia fiind angajati ai producatorului tehnologiei.