Feedback
I.D.: 107306207

Achizitionare servicii silvice pentru anul 2025

Data publicarii
16.12.24
Coduri CPV
77200000-2
Pretul estimativ:
270.000,00 RON - 270.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicita serviciile silvice de efectuat in fondul forestier proprietetea publica a Mun. Sf. Gheorghe in suprafata de 1237,73 Ha, pe perioada anului 2025 incepand cu data de 01.001.2024. Serviciile solicitate vor include : 1.Paza si supravegherea padurii- plata pentru acest serviciu se va efectua lunar 2.Protectia padurii prin achizitionarea, amplasarea de panouri cu feromon, achiziţionarea alpicarea substantelor repelent...
Se solicita serviciile silvice de efectuat in fondul forestier proprietetea publica a Mun. Sf. Gheorghe in suprafata de 1237,73 Ha, pe perioada anului 2025 incepand cu data de 01.001.2024. Serviciile solicitate vor include : 1.Paza si supravegherea padurii- plata pentru acest serviciu se va efectua lunar 2.Protectia padurii prin achizitionarea, amplasarea de panouri cu feromon, achiziţionarea alpicarea substantelor repelente impotriva vanatului- plata pentru acest serviciu se va efectua dupa receptionarea serviciului 3.Cheltuieli de administrare pentru Servicii de silvomediu( masura 15.1)- plata pentru acest serviciu se va efectua dupa emiterea Deciziei de plata de catre APIA 4.Punere in valoare a masei lemnoase (3500 mc)lucrari principale, respectiv 4000 bucăti din lucrari rarituri - plata pentru acest serviciu se va efectua dupa eliberarea APV ului pentru fiecare partida in parte 5. Eliberarea documente de transport material lemnos (2800 mc) - plata pentru acest serviciu se va efectua trimestrial, dupa predarea documentelor justificative ( Aviz de insotire al masei lemnoase, Raport fiscal sumar) Avand in vedere prevederile art.15 din Legea nr.46/2008, ofertantul trebuie sa figureze in Registrul National al administratorilor de paduri si al ocoalelor silvice. In acest sens se solicita transmiterea unui document justificativ la adresa de email reka.balint@sepsi.ro, in termen de 1 zi lucratoare dupa acceptarea achizitiei de catre ofertant impreuna cu oferta fin. defalcata.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu