Materiale video pentru promovarea imaginii institutiei, ce presupune activitati de creatie si productie a materialului, adresate publicului tinta, respectand urmatoarele cerinte minime:
a) durata de 1 minut;
b) 1 variantă de scenariu;
c) format standard şi High-Definition(HD);
d) variantă finală a filmului trebuie aprobată în scris de autoritatea contractantă;
e) prestatorul se va asigura de toată logistica neces...
Materiale video pentru promovarea imaginii institutiei, ce presupune activitati de creatie si productie a materialului, adresate publicului tinta, respectand urmatoarele cerinte minime:
a) durata de 1 minut;
b) 1 variantă de scenariu;
c) format standard şi High-Definition(HD);
d) variantă finală a filmului trebuie aprobată în scris de autoritatea contractantă;
e) prestatorul se va asigura de toată logistica necesară filmării spotului;
f) versiunea finală a filmului va fi livrată pe un mediu extern de stocare(DVD, stick, etc) sau prin intermediul e-mailului, precum şi în format digital la dimensiuni reduse (fişier media tip mp.4), pentru a putea fi afişat pe website;
g) în realizarea materialului video, operatorul economic va avea în vedere transmiterea unor informaţii de interes fiscal pentru contribuabilii care fac parte din grupul ţintă, astfel încât cuvintele sau sintagmele cheie ce vor fi folosite în crearea mesajelor sunt: impozite şi taxe locale, contribuabili, scutiri, direct debit, plăţi on-line, evitarea cozilor la ghişeu, economisirea timpului, etc.