Feedback
I.D.: 34961567

Achizitionare servicii de certificare a semnaturii electronice de Tip I si Tip II

Data publicarii
02.04.19 Exista 887.109 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79132100-9
Termenul limita pentru depunere:
15.04.19
Pretul estimativ:
365.988,00 RON - 365.988,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1040845.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achiziţionarea de servicii de certificare a semnăturii electronice de tip I – reînnoire semnături digitale şi de tip II achiziţionarea de semnături electronice pentru creşterea capacităţii fluxului de documente ce vor trebui semnate digital, conform documentaţiei de atribuire. - Pentru Primăria Sectorului 3 - LOT 1 Achiziţionare servicii de certificare a semnăturii electronice de...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achiziţionarea de servicii de certificare a semnăturii electronice de tip I – reînnoire semnături digitale şi de tip II achiziţionarea de semnături electronice pentru creşterea capacităţii fluxului de documente ce vor trebui semnate digital, conform documentaţiei de atribuire. - Pentru Primăria Sectorului 3 - LOT 1 Achiziţionare servicii de certificare a semnăturii electronice de Tip I reînnoire semnături digitale - LOT 2 Achiziţionare servicii de certificare a semnăturii electronice de Tip II achiziţionarea de semnături electronice - Pentru Unităţile de Învăţământ din Sectorul 3 (Utilizatori) - LOT 3 Achiziţionare servicii de certificare a semnăturii electronice de Tip I reînnoire semnături digitale - LOT 4 Achiziţionare servicii de certificare a semnăturii electronice de Tip II achiziţionarea de semnături electronice Semnăturile electronice sunt necesare pentru eliminarea fluxului clasic al documentelor şi înlocuirea acestora cu un flux digital. De asemenea, ca urmare a aderării Primăriei Sectorului 3 la platforma PCUe (Punctul de Contact Unic Electronic) creată de Agenţia pentru Agenda Digitală a României, este necesară achiziţia semnăturilor electronice. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 6 zile. Autoritatea va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi dinainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu