Obiectul caietului de sarcini il constituie achizitionarea proiectului tehnic si a sistemului de alarmare la efractie ce trebuie sa asigure detectia patrunderii prin efractie in institutie ( secretariat, birouri, casierie) precum si a sesizarii strarii de pericol. Sistemul de alarmare la efractie este insotit de proiectul tehnic.
Sistemul de alarmare la efractie trebuie sa contina:
- Centrala alarma antiefractie cu carcasa ...
Obiectul caietului de sarcini il constituie achizitionarea proiectului tehnic si a sistemului de alarmare la efractie ce trebuie sa asigure detectia patrunderii prin efractie in institutie ( secretariat, birouri, casierie) precum si a sesizarii strarii de pericol. Sistemul de alarmare la efractie este insotit de proiectul tehnic.
Sistemul de alarmare la efractie trebuie sa contina:
- Centrala alarma antiefractie cu carcasa metalica. 8 zone programabile pe placa cu posibilitatea de extindere pana la 64 DSC – 1 buc
- Tastatura sistem antiefracti. Ecran LCD – 2 buc
- Sirena de exterior cu flash, 120 dB. Permite acumulator 4-7 Ah – 1 buc
- Detector de miscare digital Quad PIR, 15 m, 90⁰, pet immunity – 9 buc
- Detector de miscare digital Quad PIR si MW, 15 m, 85°, pet immunity – 2 buc
- Detector de soc digital 1,5 - 3,5 m – 1buc
- Contact magnetic cu montaj aparent SM-35WH – 4 buc
- Sirena de interior cu stroboscop, 110 dB – 1 buc
- Buton de panica, aparent, cu retinere – 1 buc
- Cutie metalica folosita pentru modulul de extensie al sistemului de alarmare la efractie – 1 buc
- Modul extensie cu 8 zone – 1 buc
- Sursa de alimentare CC, 12V, 3A – 1 buc
- Transformator capsulat CA-CC – 2 buc
- Acumulator Pilot PL – 7 AH – 3 buc
Pretul final trebuie sa includa instalarea, montarea, transportul si materialele conexe necesare pentru montarea sistemului de alarmare la efractie, introducerea jurnalului de service al sistemului de alarmare cat si intocmirea si avizarea proiectului tehnic.
Termenul de executie pentru prezentul contract este de 10 de zile lucratoare de la semnarea contractului .
Receptia se va face de catre reprezentantii autoritatii contractante, pe baza unui proces verbal intocmit de prestator.