Avand in vedere obiectul contractului, respectiv achizitionarea de pachete sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru, pentru proiectul "Optimizarea proceselor in concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administratiei Publice la nivelul Municipiului Deva", cod SMIS 126422, scopul, respectiv obiectivul general al proiectului consta in consolidarea capacitatii institutionale si eficientizarea ...
Avand in vedere obiectul contractului, respectiv achizitionarea de pachete sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru, pentru proiectul "Optimizarea proceselor in concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administratiei Publice la nivelul Municipiului Deva", cod SMIS 126422, scopul, respectiv obiectivul general al proiectului consta in consolidarea capacitatii institutionale si eficientizarea activitatii la nivelul Municipiului Deva, prin fundamentarea strategica, simplificarea procedurilor administrative si reducerea birocratiei pentru cetateni, implementand masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor/ fluxurilor interne de lucru), si front-office pentru serviciile publice furnizate.
In cadrul proiectulului este prevazuta achizitionarea unor pachete sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru precum şi a unui server pentru stocarea informaţiei din cadrul programului integrat.
Contractul la care face referire prezentul Caiet de sarcini presupune furnizarea şi implementarea unui sistem informatic "la cheie", urmând ca, la finalul proiectului, Primăria Deva să beneficieze de un sistem informatic complet funcţional, configurat în baza specificului său, iar utilizatorii interni să fie instruiţi pentru utilizarea eficientă a acestuia.
Obiectul contractului este urmatorul:
Sistemul informatic integrat va asigura 722furnizarea şi implementarea următoarelor subsisteme
informatice (inclusiv dotarea hardware):
1. Platformă integrată pentru servicii electronice, conţinând:
a. Portal web internet de furnizare a serviciilor electronice pentru cetăţeni;
b. Componenta de management a fluxurilor de lucru şi activităţilor aferente
serviciilor electronice;
c. Portal web - Componentă de bugetare participativă;
d. Soluţie de notificări termene de plată, mecanisme urmărire grad de colectare;
e. Aplicaţie mobilă pentru servicii electronice;
f. Soluţie de semnătură electronică;
g. Soluţie de plată electronică;
h. Soluţii de securitate şi asigurarea compleanţei cu GDPR.
Această platformă va conţine atât componentă Front-end cât şi componentă Back-end.
2. Site web pentru instituţie
3. Soluţie raportare indicatori servicii electronice
4. Sistem de tip terminal self-service pentru servicii electronice
5. Server + Windows Server + CAL – uri necesare soluţiei pt. minim 100 utilizatori
(sau Linux, RedHat Enterprise) şi Licenţă SQL Server (sau alt software de baze de date similar)
6. Instruirea grupului ţintă (min 50 persoane, utilizatori şi administratori).
Numarul de zile pana la care operatorii economici pot adresa intrebari/clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 20 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.