Feedback
I.D.: 88806424

Achizitionare multifuncţionale şi consumabile la nivelul AFIR

Data publicarii
02.11.23 Exista 742.156 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232110-8 30125120-8 50323100-6
Termenul limita pentru depunere:
11.12.23
Pretul estimativ:
2.211.759,09 RON - 2.211.759,09 RON
Documente participare:
  1. Anunt de participare imprimante.pdf
  2. FisaDate_DF1194984.pdf
  3. 4.1. Formulare_final tonere imprimate- in lucru.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul ce se doreşte a fi atribuit are o durată de execuţie de 12 luni. Obiectivul principal al proiectului este acela de a achiziţiona multifuncţionale noi şi nefolosite, consumabilele necesare echipamentelor noi, soluţia de monitorizare, livrarea şi instalarea acestora la nivel naţional. Serviciile conexe vor include, pe langă livrarea, instalarea multifuncţionalelor şi serviciile specifice pe perioada garanţiei pent...
Contractul ce se doreşte a fi atribuit are o durată de execuţie de 12 luni. Obiectivul principal al proiectului este acela de a achiziţiona multifuncţionale noi şi nefolosite, consumabilele necesare echipamentelor noi, soluţia de monitorizare, livrarea şi instalarea acestora la nivel naţional. Serviciile conexe vor include, pe langă livrarea, instalarea multifuncţionalelor şi serviciile specifice pe perioada garanţiei pentru echipamentele şi consumabilele ce fac obicetul prezentei achiziţii. Consumabilele şi componentele trebuie să fie originale OEM fabricate de producătorul echipamentelor. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor Zile: 21(înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări în a 10-a zi dinainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Dacă aceste termene se sfârşesc în zile nelucrătoare, autoritatea va răspunde în ultima zi lucrătoare înainte de termenul respectiv. Durata contractului: 16 luni - de la data atribuirii contractului, 12 luni termen de implementare la care se adaugă 4 luni necesare plăţii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare multifuncționale și consumabile la nivelul AFIR  
Achizitia, livrarea si instalarea echipamentelor de tip server in cadrul sediului central AFIR 17.10.23
Achizitia, livrarea si instalarea echipamentelor de tip server in cadrul sediului central afir 17.10.23
Achizitia, livrarea si instalarea echipamentelor de tip server in cadrul sediului central afir 24.10.23
Achizitia, livrarea si instalarea echipamentelor de tip server in cadrul sediului central AFIR  
Achiziţia de servicii privind repararea şi întreţinerea imprimantelor şi multifuncţionalelor AFIR – nivel naţional, precum şi achiziţia de consumabile şi tonere aferente  
Acord cadru servicii de reparare şi de întreţinere a parcului auto al Direcţiei Genarale de Salubritate Sector 3, cu furnizarea pieselor de schimb necesare pentru prestarea serviciilor solicitate  
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Mobilier camere camine studentesti 22.03.22
Servicii de imprimare, copiere, fax şi scanare a documentelor care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni