Feedback
I.D.: 10139220

Achizitionare mijloace fixe pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria şi Direcţia Control Prim Nivel

Data publicarii
16.11.15 Exista 87.822 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39531400-7
Termenul limita pentru depunere:
20.11.15
 
 
Documente participare:
  1. invitatie.doc
  2. cs.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionare mijloace fixe pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria şi Direcţia Control Prim Nivel
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare echipamente pentru Autoritatea de Management a Programului Interreg V - A Romania - Ungaria, Unitatea Gestionare Nereguli Fonduri Europene, Directia Control de Prim Nivel si Unitatea Autoritatii Nationale pentru Programe Europene 17.11.15
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România  
L Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 3 - achiziţionare echipamente pentru Compartimentul Nereguli şi Recuperare Creanţe din cadrul Autorităţii de Management a Programului Interreg V-A România 14.09.18
Achizitionarea de mijloace fixe pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A România –Ungaria si Directia Control Prim Nivel 20.11.15
Achiziţie şi montaj mochetă în birourile destinate AM POR şi structurilor suport (lot 1) şi achiziţionarea de mochetă pentru Direcţia Control de Prim Nivel din cadrul Autorităţii de Management a Programului Operaţional Comun România-Ucraina 2014-2020 (lot 2) şi achiziţie mochetă pentru sediile MDRAP (lot 3) 23.09.19
Achiziţionarea de echipamente IT, din bugetul de AT aferent Programului INTERREG V-A România-Ungaria pentru SPCP şi achiziţionarea de echipamente IT respectiv imprimantă etichete şi consumabile aferente, pentru Autoritatea de Management a Programului INTERREG V-A România-Ungaria şi a structurilor suport 10.09.19
Achizitionarea de tonere şi consumabile pentru multifuncţionale necesare Serviciului Autorizare Proiecte şi Biroului declaratii de cheltuieli şi eMS ca şi servicii suport pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria 27.07.20
Achizitionarea de tonere şi consumabile pentru multifuncţionale necesare Serviciului Autorizare Proiecte şi Biroului declaratii de cheltuieli şi eMS ca şi servicii suport pentru Autoritatea de Management pentru Programul Interreg V-A Romania-Ungaria  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente  
Lotul 1 - achiziţionare aparat foto D-SLR, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 2 - achiziţionare de echipamente - notebook/ laptop, din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria; Lotul 3 - achiziţionarea de echipamente (Hard disk extern, memory Stick, Laptop Calculator Desktop (All in one), UPS, Telefon de birou fără fir) din bugetul de AT aferent Programului Interreg V-A România-Ungaria pentru care Serviciul de Certificare are funcţia de verificare; Lotul 4 - achiziţionare echipamente 14.06.18