Obiectul contractului il reprezinta furnizarea de MATERIALE,MANUSI,CASETE ASTRUP,NOPTIERE , MATERIALE DE PROTECTIE in vederea tratarii in cele mai bune conditii a pacientilor internati .
Valoare estimata = 2.545.312,67 lei fara TVA
Durata contractului = 90 de zile
Termen de livrare- 90 de zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de d...
Obiectul contractului il reprezinta furnizarea de MATERIALE,MANUSI,CASETE ASTRUP,NOPTIERE , MATERIALE DE PROTECTIE in vederea tratarii in cele mai bune conditii a pacientilor internati .
Valoare estimata = 2.545.312,67 lei fara TVA
Durata contractului = 90 de zile
Termen de livrare- 90 de zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor- 15 zile .
Numarul de zile pana la care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari , inainte de data limita de depunere a ofertelor - 11 zile lucratoare .
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de semnarea contractului de finanţare cu Autoritatea de Management pentru POIM. Astfel, încheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea fondurilor solicitate prin cererea de finanţare depusă si aprobata la AM POIM în vederea încheierii unui contract de finanţare. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin încheierea contractului de finanţare . În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare nu va fi incheiat, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata