Feedback
I.D.: 5501063

Achizitionare materiale consumabile/birotica necesare desfasurarii proiectului „Economia sociala=progres social”

Data publicarii
02.03.15 Exista 22.906 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
09.03.15
Pretul estimativ:
18.806,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitionare materiale consumabile/birotica necesare desfasurarii proiectului „Economia sociala=progres social”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare cartuse/tonere necesare pentru desfasurarea activitatilor de printare, copiere, scanare documente pe aparatura existenta, în vederea desfasurarii activitatilor curente din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului judetean Sibiu, CMJ si ISU 04.04.18
Dotare echipamente necesare desfăşurării activităţilor de management ale proiectului precum si laptopuri pentru participanţii la formare TIC în cadrul proiectului "Un parteneriat pentru incluziunea economico-socială a comunităţii marginalizate Tîrnava" 02.12.21
Dotare echipamente necesare desfăşurării activităţilor de management ale proiectului precum si laptopuri pentru participanţii la formare TIC în cadrul proiectului "Un parteneriat pentru incluziunea economico-socială a comunităţii marginalizate Tîrnava" 26.02.21
Dotare echipamente necesare desfăşurării activităţilor de management ale proiectului precum si laptopuri pentru participanţii la formare TIC în cadrul proiectului "Un parteneriat pentru incluziunea economico-socială a comunităţii marginalizate Tîrnava" 26.04.21
ACHIZIŢIONAREA DE APARATURA DE LABORATOR , REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR NECESARE REALIZARII TESTARII COVID-19, ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 11.01.21
Licitatii Viitoare - Ecipamente deprotectie medicala- masti necesare desfasurarii activitatii didactice (copii si adulti) (Planul Anual al Achizitiilor Publice la Directia de Asistenta Sociala Medias 2020) 30.11.20
ACHIZIŢIONAREA DE APARATURA DE LABORATOR , REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR NECESARE REALIZARII TESTARII COVID-19, ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 05.11.21
ACHIZIŢIONAREA DE APARATURĂ DE LABORATOR, REACTIVI ŞI CONSUMABILE DE LABORATOR NECESARE REALIZĂRII TESTĂRII COVID-19 ÎN CADRUL PROIECTULUI CONSOLIDAREA CAPACITĂŢII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID 19 DE CĂTRE SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU 16.05.23
Achiziţie de produse în cadrul proiectului "ÎMBUNĂTĂŢIREA INFRASTRUCTURII TIC ÎN DOMENIUL E-EDUCAŢIE, COMUNA PORUMBACU DE JOS, JUDEŢUL SIBIU" - Cod proiect 145376 Lot 1 - Achiziţionarea de hardware TIC, echipamente si sistem management Lot 2- Achiziţionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfăşurării activităţii şi reţea LAN 01.02.22
Proiectare si executie lucrari pentru investiţia ,,Schimbare de destinatie a imobilului inscris in CF 101001 Tirnava, judetul Sibiu din sala de sport, vestiar, grup social, parter si nivel 1 in spatiu necesat desfasurarii activitatii unui centru comunitar integrat si recompartimentarea spatiului existent si extindere cu mansardare"