Obiectul achizitiei/procedurii:Achizitionare executiei de lucrari privind obiectivul investitional intitulat: “ASFALTARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATELE DEZNA, NEAGRA SI SLATINA DE CRIS IN COMUNA DEZNA,JUDETUL ARAD"
Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia urmatoarelor categorii de
lucrari:
CAP 4. – Cheluieli pentru investitia de baza
...
Obiectul achizitiei/procedurii:Achizitionare executiei de lucrari privind obiectivul investitional intitulat: “ASFALTARE SI MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATELE DEZNA, NEAGRA SI SLATINA DE CRIS IN COMUNA DEZNA,JUDETUL ARAD"
Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia urmatoarelor categorii de
lucrari:
CAP 4. – Cheluieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii
4.1 Localitatea Dezna : 2.120.349,41 lei
4.2 Localitatea Neagra: 3.761.128,75 lei
4.3 Localitatea Slatina de Cris : 2.093.355,97 lei
CAP 5. – Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier : 159.496,68 lei
TOTAL: 8.134.330,83 lei
Valoarea estimata: 8.134.330,83 lei la care se adauga TVA, rezultata din valoarea cuprinsa in Devizul financiar.
Nota : Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare.
Valoarile mai sus precizate includ toate costurile pe care viitorul executant le va angaja pentru realizarea tuturor obligatiilor ce ii revin potrivit documentatiei de atribuire, obligatii care se vor considera asumate intocmai de catre ofertanti la data depunerii ofertei.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Astfel:
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.